R
Red Scream
Guest
Dags att gå hem...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ibland kan man bli riktigt chockad över hur jävligt det kan vara när man ska riva det mest simpla!Minst sagt, men är på näst sista takdelen nu, har jävlats från dag ett på det där bygget.
Jäkla snyggt insert på den du!Som jag har väntat till kvällens fruktstund!
![]()
![]()
Fan, du är ju grym!
Soffläge, färdigpromenerat för idag den saken är klar![]()
Tack, det var lite körigt på jobbetFan, du är ju grym!![]()
Usch då! Ja det kan gå riktigt illa, en kollega råkade skära sig på en gammal badrumsplastmatta, fick ju in svartmögel i blodet. Han va riktigt riktigt dålig, låg inne på dygnetruntbevakning och karantän ett tag. Han har iaf repat sig fullt nu iaf, men han va borta länge.Ibland kan man bli riktigt chockad över hur jävligt det kan vara när man ska riva det mest simpla!
Rev ut två plastmattor i BRFens källare i fjol, upptäckte en 20 år gammal vattenpöl under det ena mattan. Inte så trevligt, så klantigt av hantverkarna som gjort det gamla jobbet!
Byggtorkar och mögelsanering blev följden och en jättesjuk förvaltare hos HSB, mögelallegi![]()
Snyggaste jag sett idag!Räser-fräser!![]()
Jäkligt nice tavla på denSnyggaste jag sett idag!
Jäkligt nice tavla på den![]()
Tackar tackar! Ja tavlan är magi! Formen, detaljerna och närvaron är också topnotch! Väldigt trevlig Genta-designad klocka! Riktigt synd att dom bytte designen på ingy!Snyggaste jag sett idag!
Bra att han tagit sig tillbaka!Usch då! Ja det kan gå riktigt illa, en kollega råkade skära sig på en gammal badrumsplastmatta, fick ju in svartmögel i blodet. Han va riktigt riktigt dålig, låg inne på dygnetruntbevakning och karantän ett tag. Han har iaf repat sig fullt nu iaf, men han va borta länge.
?... och nu till något ni aldrig sett tidigare. laketwig dricker vin.
![]()
Har du ramlat och slagit dig?... och nu till något ni aldrig sett tidigare. laketwig dricker vin.
![]()
Som tur är har vi inte så många mögelsaneringar, isf så har jag sluppit undanBra att han tagit sig tillbaka!
Var med och bytte tak på en husvagn som drabbats av svartmögel efter en skottskada(!) i taket.
Gubben i verkstan rev i skiten flera dar utan att reagera!
Alibibild, på jobbarkompisens klocka, inte den han hade men en likadan!![]()
Bild ”lånad” från chrono
Om du gillar riktigt speciella bilar kan jag rekommendera : The Schlumpf Collection i södra Alsace. Bara de trehundra (?) Bugatti inklusive tre Bugatti Royal eller Bugatti 41 är en ren orgie.Tar en liten paus från alla klockor och kollar bilar lite
![]()
![]()
![]()
![]()