Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle slickat på INOXen i lördags så hade du blivit immun mot det mesta...Idag får klockorna vila, har åkt på någon trevlig feber, magsjuka, influensa historia. Mycket muntert.
![]()
BeklagarTillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Du skulle slickat på INOXen i lördags så hade du blivit immun mot det mesta...
eller det var kanske det du gjorde?
Krya på dig!
Ser ut som mina kvarter! GTG vid tillfällePromenad
![]()
![]()
DefinitivtSer ut som mina kvarter! GTG vid tillfälle
Låter som en mycket bra plan! Chansen att klämma på den där missas definitivt inte. Att få hänga med sköna klocksnackers är ju också helt okejTackar kompis! Tar med den till Örebro snart så får vi köra ett mini GTG med @Emil8737 om det passar![]()
Fan va trist att höra. Hoppas allt vänder åt det bättre!Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Rejält schteeek på den!Rökpaus i vårsolen. Credor![]()
TackRejält schteeek på den!
Är i nästan samma läge. Jobbigt.Tillbaka på jobbet efter ett par hektiska dagar. Plötslig resa till hemstaden efter att fått veta att min far inte verkar ha långt kvar i livet.
Måtte du vakna snart
![]()
Hela plattan och ventilationskanalerna på sidan ska handbilas sönder. Sen lyfter vi upp en traktor som skyfflar ner det i en binge, ett jävla jobb bara för lite eternitplattor under själva golvet.vad är det för nått, vad ska du göra och hur gör man det?![]()
Lite småjävlig sanering, med andra ord!Hela plattan och ventilationskanalerna på sidan ska handbilas sönder. Sen lyfter vi upp en traktor som skyfflar ner det i en binge, ett jävla jobb bara för lite eternitplattor under själva golvet.
Minst sagt, men är på näst sista takdelen nu, har jävlats från dag ett på det där bygget.Lite småjävlig sanering, med andra ord!![]()
Ahh ok så det är sanering alltså, grymt. Tack för en bra och lärorik beskrivningHela plattan och ventilationskanalerna på sidan ska handbilas sönder. Sen lyfter vi upp en traktor som skyfflar ner det i en binge, ett jävla jobb bara för lite eternitplattor under själva golvet.
Krya på dig, vi reser för mycket med flygplan helt enkeltIdag får klockorna vila, har åkt på någon trevlig feber, magsjuka, influensa historia. Mycket muntert.
![]()