Du byter ut Edoardo Bennato och Gianna Nannini mot Björk...ett litet nedköp i mina ögon.Beundrar utsikten från hotellet i centrum av Reykjavik...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du byter ut Edoardo Bennato och Gianna Nannini mot Björk...ett litet nedköp i mina ögon.Beundrar utsikten från hotellet i centrum av Reykjavik...
Planerar sommarens utflykt, analogt planeringsverktyg till skillnad från dinkan
Tack, älskar den, 249:- inkl frakt, och så mycket dinka!Riktigt ball modell!
I mina med. Dessutom regnar det fanimej underifrån idag.....:-(Du byter ut Edoardo Bennato och Gianna Nannini mot Björk...ett litet nedköp i mina ögon.
Fet!Jobb
Tudor Pelagos 25610TNL
Träffade Björk i Hudiksvall för massor med år sedan, hon hade (har?) en kusin där. Helt klart den märkligaste/knäppaste människa jag träffat!Du byter ut Edoardo Bennato och Gianna Nannini mot Björk...ett litet nedköp i mina ögon.
Är inte ett dugg förvånad över att hon är märklig.Träffade Björk i Hudiksvall för massor med år sedan, hon hade (har?) en kusin där. Helt klart den märkligaste/knäppaste människa jag träffat!