Skål min vän. Får ansluta mig snart.Tittar ut över min nyklippta gräsmatta, för tredje gången i år redan ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skål min vän. Får ansluta mig snart.Tittar ut över min nyklippta gräsmatta, för tredje gången i år redan ...
Grattis!Var på AW hos Jarl Sandin och kom hem med den här
Gratulerar ännu en gång till ett riktigt trevligt köp, den var riktigt snygg och satt väldigt bra på handledenVar på AW hos Jarl Sandin och kom hem med den här
Grattis!
Normalt kommer jag hem utan saker man hade med från AW.
Tackar! Bjuder på en till bild för den är ju så finGratulerar ännu en gång till ett riktigt trevligt köp, den var riktigt snygg och satt väldigt bra på handleden
Grattis igen! Den är så bra och ännu bättre i verkligheten.Var på AW hos Jarl Sandin och kom hem med den här
Riktig fin!Tackar! Bjuder på en till bild för den är ju så fin
Grattis igen. Otroligt fin!Var på AW hos Jarl Sandin och kom hem med den här
Stämmer in i gratulationerna. Mycket fin!Tackar! Bjuder på en till bild för den är ju så fin
Grattis igen! Den är så bra och ännu bättre i verkligheten.
Riktig fin!
Stort grattis till den Stefan
Funderat på den många gånger! Förr eller senare
Grattis igen. Otroligt fin!
Tackar! Det här var ett erbjudande som inte gick att motstå helt enkelt. Sålde en klocka som köparen godkände igår så det var ju vältajmat. Men lite omtumlande, i morse visste jag inte att jag skulle köpa något även om jag visste att jag skulle dit och att det kunde finnas något jag skulle vilja ha. Nu sitter man här med tre modeller av Seamaster... men dom är ju sins emellan väldigt olika.Stämmer in i gratulationerna. Mycket fin!