Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
PP och Porsche-cab = dubbelschteekVi cabbar ner och schteker.
Helt rätt klocka för ändamålet! Man vet aldrig var man hamnar. Kör hårt och hoppas allt går bra!
Det bar av till förlossningen nu på morgonen... Nu väntar vi på att senaste tillskottet i familjen ska komma ut...
Unboxing på hög nivå!
Det bar av till förlossningen nu på morgonen... Nu väntar vi på att senaste tillskottet i familjen ska komma ut...
Njuter av solen med @Emilbacklund
NAjs.. Och alltid kul när kameramannen även kommer med i bild
Mycket vackert! Kan tänka mig att verkligheten är ännu smuttareFrån tidigare idag, en kort klockprovarrunda på lunchen
En av klocksnacks yngsta medlem kanske?Precis haft Nationellt prov i Matematik 2c och väntar nu på nästa del
Möjligtvis!En av klocksnacks yngsta medlem kanske?
Beklagar verkligen, vibfinns med dig i dag!10.10
Så var jag dressad, klar och på väg till begravning. Sorglig anledning men det gav ändå en stunds välbehövlig eftertanke och lugn, mitt i vardagens vanliga hets.