Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du skulle köpt Chelsea kepsar istället för Yankee kepsar. FA cup mästarna!Dagens inköp till mig grabben och tösen
![]()
Otroligt fin dinka, magisk tavla!Snabb wristshot under bordet
![]()
Den här varianten.Dagens inköp till mig grabben och tösen
![]()
Den var inte dålig!Den här varianten.![]()
Din till höger?Dagens inköp till mig grabben och tösen
![]()
Är du säker på djupet? Finns säkert ngn casio som har en sådan komplikationPUST! Då var vi nere 60cm!
![]()
![]()
Vad har du gjort!! Hälsa los tantos!PUST! Då var vi nere 60cm!
![]()
![]()
Tack! Det värmerOtroligt fin dinka, magisk tavla!
Sitter och har märkliga funderingar på om denna ska försvinna och Patek eller 116519LN ska in, är det vettigt
![]()
Vettigt? frågar du oss?isåfall ge den till mig och så får du en Daniel Wellington av mig
bra affär tycker jag
![]()
Vettigt är nog inte vår starkaste egenskap här på KSVettigt? frågar du oss?isåfall ge den till mig och så får du en Daniel Wellington av mig
bra affär tycker jag
![]()
Glädjer mig att det är fler som växer ifrån Rolex! Riktigt riktigt trevligSnabb wristshot under bordet
![]()