Bra, var orolig där ett tag...Hehe...det gör det säkert, men mitt ögonmått slår CASIO alla dagar i veckan!
Grävt som en TOK, det ska jag, just nu ligger hon på soffa ute på altanen med huvudvärk den lilla simulanten
!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra, var orolig där ett tag...Hehe...det gör det säkert, men mitt ögonmått slår CASIO alla dagar i veckan!
Grävt som en TOK, det ska jag, just nu ligger hon på soffa ute på altanen med huvudvärk den lilla simulanten
!
Självklart! Inte lika smidig dock..Jag antar att du kör Zorro hatten när du rider?![]()
På med midas och ät i solenGött det ska bli med lite kvällsmat!
![]()
Smaskens. Men ingen frukt idag?Gött det ska bli med lite välförtjänt kvällsmat!
![]()
![]()
Det var det budet jag väntade på!
Tyvärr får jag hoppa det byte, då jag kan inte gå in och köpa en DW för att genomföra bytetså du får lägga ut din snygging och köpa något nytt
![]()
På med midas och ät i solen![]()
Smaskens. Men ingen frukt idag?
Fruktsalad är ju sjukt gott. Äter det för sällan dock.Hehe...hade varit något det, men den är inte hemma för tillfället och banken är stängd!
Käkade fruktsallad igår, kör varannan dag, så fruktsallad blir det imorgon kväll! Bästa maten om du frågar mig
!
Härligt, kul att den äntligen är klarHämtade precis ut godbiten! Varit på spa i 9 veckor
![]()
Härligt, kul att den äntligen är klar![]()