Min gdw 1000 som jag hann på KS festen...Är du säker på djupet? Finns säkert ngn casio som har en sådan komplikation![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min gdw 1000 som jag hann på KS festen...Är du säker på djupet? Finns säkert ngn casio som har en sådan komplikation![]()
De vet duDin till höger?
Jag antar att du kör Zorro hatten när du rider?![]()
![]()
Blev en ridtur![]()
![]()
![]()
Blev en ridtur![]()
Svårt val!Sitter och har märkliga funderingar på om denna ska försvinna och Patek eller 116519LN ska in, är det vettigt
![]()
Du behöver bara 460 inlägg till! Kör!!!!Bonusbild![]()
Står i kö![]()
Tack själv. Ett sant nöje
Häftigt! De har nybörjarkurser för vuxna ute där jag bor, men det är låååång väntetid och blir fulltecknat omedelbart så snart det släpps nya tider. Jag tycker att det verkar otroligt mäktigt att vara ute och rida framförallt i skog och mark.
Ursäkta, bara bokstavsdiagnoserna som får utlopp av och till på KSDu behöver bara 460 inlägg till! Kör!!!!
Svårt val!
Blir det en nöt om det blir Patek?
116519LN är jävligt bra den med !
Sitter som en smäck!Tack själv. Ett sant nöje
![]()
Inget du ska be om ursäkt för! Jag sa ju kör!! HahaUrsäkta, bara bokstavsdiagnoserna som får utlopp av och till på KS
Är du säker på djupet? Finns säkert ngn casio som har en sådan komplikation![]()
Vad har du gjort!! Hälsa los tantos!