Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamän, hade vart riktigt trevligt om det inte bara var för två timmars jobb sen hem igenUmeååå!
Har kört lös Grov sedan gymnasiet. Första påsen jag provade var Tre Ankare som var ren smörja. Avskräckt i tre decennier från påsar. Har dock upptäckt General Mackmyra som jag kör som bil- och konferenssnus. Funkar hyfsat. Problemet med påsar är att en är för lite och två för mycket. Att ladda snussprutan gör ju att prillan blir perfekt varje gånghåller med, det går inte att jämföra lös och påssnus, har snusat lös i över trettio år men har gått över till påssnus nu, det tar ca en månad att vänja sig, men det är en månad av ett rent helvete![]()
att idag ta en lös är lite som en religion, förmodligen ser man ut som en lallande dåre med ett fånigt leende på läpparna, dubbla grov stark på morgonen annars vaknar jag inteHar kört lös Grov sedan gymnasiet. Första påsen jag provade var Tre Ankare som var ren smörja. Avskräckt i tre decennier från påsar. Har dock upptäckt General Mackmyra som jag kör som bil- och konferenssnus. Funkar hyfsat. Problemet med påsar är att en är för lite och två för mycket. Att ladda snussprutan gör ju att prillan blir perfekt varje gång![]()
håller med, det går inte att jämföra lös och påssnus, har snusat lös i över trettio år men har gått över till påssnus nu, det tar ca en månad att vänja sig, men det är en månad av ett rent helvete![]()
att idag ta en lös är lite som en religion, förmodligen ser man ut som en lallande dåre med ett fånigt leende på läpparna, dubbla grov stark på morgonen annars vaknar jag inte![]()
ja de säger säkert " där kommer den där dåren igen, ska vi ringa psykakuten"?Omgivningen betraktar nog dig som dåre även utan snus, smyger omkring och ser religiös ut när du fotar klockan!
Det är bara att inse!
Vi är ett gäng knäppa helsköningar här!![]()
![]()
![]()
fina bilder, de pratade om att det kunde knalla lite över 30 grader idag, aningen för mycketDagens går till garagetbild(er)!
Ser ut att bli en fantastisk dag i dag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vi får nog ”bara” 27-28 grader idag!fina bilder, de pratade om att det kunde knalla lite över 30 grader idag, aningen för mycket
Blev humöret bättre eller fick du hämta disktrasan?![]()
Det vete fan varför jag var tvungen att testa detta med ett dåligt morgon humör...
kyligt med andra ordVi får nog ”bara” 27-28 grader idag!
Sant!Svårt att INTE gilla sin Speedmaster.
Sitter i skuggan på balkongen och fikar, 22 grader och det käns riktigt kyligt!kyligt med andra ord![]()