• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör ett lädernato innan 93150 länken monteras :)
1326CDAD-3EB1-4D32-B17B-91E6B1937BB1.jpeg

håller med, det går inte att jämföra lös och påssnus, har snusat lös i över trettio år men har gått över till påssnus nu, det tar ca en månad att vänja sig, men det är en månad av ett rent helvete:D
Har kört lös Grov sedan gymnasiet. Första påsen jag provade var Tre Ankare som var ren smörja. Avskräckt i tre decennier från påsar. Har dock upptäckt General Mackmyra som jag kör som bil- och konferenssnus. Funkar hyfsat. Problemet med påsar är att en är för lite och två för mycket. Att ladda snussprutan gör ju att prillan blir perfekt varje gång :)

Har kört lös Grov sedan gymnasiet. Första påsen jag provade var Tre Ankare som var ren smörja. Avskräckt i tre decennier från påsar. Har dock upptäckt General Mackmyra som jag kör som bil- och konferenssnus. Funkar hyfsat. Problemet med påsar är att en är för lite och två för mycket. Att ladda snussprutan gör ju att prillan blir perfekt varje gång :)
att idag ta en lös är lite som en religion, förmodligen ser man ut som en lallande dåre med ett fånigt leende på läpparna, dubbla grov stark på morgonen annars vaknar jag inte ;)

att idag ta en lös är lite som en religion, förmodligen ser man ut som en lallande dåre med ett fånigt leende på läpparna, dubbla grov stark på morgonen annars vaknar jag inte ;)

Omgivningen betraktar nog dig som dåre även utan snus, smyger omkring och ser religiös ut när du fotar klockan! ;)
Det är bara att inse!
Vi är ett gäng knäppa helsköningar här! :cool: :D :p

Tillbaka
Topp