Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dina bilder är verkligen en fröjd för ögat!Plockar lite med fiskegrejerna.
![]()
HejHur gammal är den?
Från inplastad till vintage på en dag, sländan alltsåHej
Dagsländan är max 1 dag, haha
Klockan är från 2016
Nej YM är en kollegas, som snart kommer att hamna här... han är inte så långt gången i beroendet ännu men jag jobbar på att förstöra honom också... hahahFrån inplastad till vintage på en dag, sländan alltså
Är YM ny för dig? Inte sett den förr![]()
Yes!Nej YM är en kollegas, som snart kommer att hamna här... han är inte så långt gången i beroendet ännu men jag jobbar på att förstöra honom också... hahah
Ingen dålig dinka att ha redan innan man är långt gången!Nej YM är en kollegas, som snart kommer att hamna här... han är inte så långt gången i beroendet ännu men jag jobbar på att förstöra honom också... hahah
ja, problemet blir ju nästa sen... han vill ha cellini som komplementIngen dålig dinka att ha redan innan man är långt gången!
Aldrig hört eller sett så var tvungen att googla. Kostar ju nästan gratis, ta två!ja, problemet blir ju nästa sen... han vill ha cellini som komplement![]()
Vad går på Fotografiska nu?Ledig dag, blir en öl i solen och kanske fotografiska.
![]()
Låt det börja med en Cellini, sedan borde det inte vara svårt att styra mot Calatrava eller nåt dyrt vintageur!ja, problemet blir ju nästa sen... han vill ha cellini som komplement![]()
Sant!Väntrummen på privata vårdcentraler kan vara lite trevligare @Stroboman![]()
Samma här! Men här hade de iaf försökt liteSant!
Har dock sett bägge varianterna!
Jobbade i Nacksta, Sundsvall förut, den var otroligt nedgången,
Även varit in på en i en annan stad som är jättefin!