Husse
Pandion
Javisst!Samma här! Men här hade de iaf försökt lite![]()
Då blir det trevligare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Javisst!Samma här! Men här hade de iaf försökt lite![]()
Nu skulle man jobbat i fläktbranchen, satan vad pengar dom görFick tag på en fläkt som går för högvarv i värmen på kontoret![]()
![]()
Nu får du förklara lite. Ser ut som en ugn av något slag. Är det syrgas i röret in?Uppsala
![]()
![]()
![]()
Stämmer bra, stooor förbränningsugn.Nu får du förklara lite. Ser ut som en ugn av något slag. Är det syrgas i röret in?
Jag kör hemma nu under sommaren. G-shock och Crossfit-T-shirt på! Idag bänkpressEnsam på gymmet idag igen
![]()
Ha en grym dag kamrater![]()
Syrgas sätter bra fart på grejerna. Har tänt en kolgrill med det en gång. Perfekt glöd inom loppet av typ 1minStämmer bra, stooor förbränningsugn.
Syrgas och etangas och ett tändstift =BANG
Lite foton från någon modefotograf, foton från nå fatcamps och några andra svåra utställningar.. inte riktigt min kopp med te. Kanske får göra en utställning som heter "vad gör du och din klocka"Vad går på Fotografiska nu?
En sådan skulle sitta riktigt bra nuJa, jag vet att det är måndag men jag har ny klocka, solen skiner, ska inte jobba i morgon, åker med familjen till Köpenhamn och njuter allmänt av tillvaron...
Då är det gott med en liten old fashioned.
![]()
Sälj länken till mig istället Så du kan köpa oysterLider av jubileeorsakat eksem...
![]()
Eller nysningKallas grisblink!![]()
![]()