Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums, både bollarna och klockanFikar hembakat!
![]()
Barnsligt gott
Ser bra utJag kör hemma nu under sommaren. G-shock och Crossfit-T-shirt på! Idag bänkpress
![]()
![]()
Sälj länken till mig istället Så du kan köpa oyster![]()
En sådan skulle sitta riktigt bra nu
Hulken klär dig!
Just denna sitter säkert ganska långt in i flipparsvängen. Att få tag på en quartz med riktig T-tavla utan datum är inte så enkelt längre. Så den får nog stanna och kräma till sitt tritium.Mums, både bollarna och klockan
Du kan inte tänka dig att sälja klockan? PM:a mig isåfall![]()
Få ordning på vår kommun. Jag är ganska trött på den atm.Efter haft en maj månad med kaos mycket jobb så gick jag från rådhuset i halmstad efter 3h möten där jag vägrade ha långbyxor på mig och körde med pike och shorts till alla stil gurus stora förtretsomliga kommunpampar satt i kostym eller med kavaj och slips
sen för att ännu mer fira att jag skiter i klädkoder så hade jag bokat en thaimassage för att ta bort ryggsmärtor för imorgon tisdag så åker jag och polaren till köpenhamn tidigt för att ha en hel dag med klockbutiker och andra butiker och givetvis äta gott och kanske dricka lite gott med för att sen ta sista tåget hem imorgon natt
bild på klocka medan jag lägger upp en klockplan!
![]()
Förstår, hade själv också en likadan med T-tavla som såldes, VARFÖR!? Den är ju så grym.Just denna sitter säkert ganska långt in i flipparsvängen. Att få tag på en quartz med riktig T-tavla utan datum är inte så enkelt längre. Så den får nog stanna och kräma till sitt tritium.
Men skriver upp detta lika så. Har en lista om någon är intresserad av klockor jag äger![]()
Duly noted! Nu har jag egentligen inte emot datum på klockor i allmänhet, speciellt inte på quartz men just denna med sin historia ska vara just i den tappning min är. Enda som skulle göra den bättre vore om den var issued och inte civil. Men tycker inte det är värt de extra stålarna för en "beater".Förstår, hade själv också en likadan med T-tavla som såldes, VARFÖR!? Den är ju så grym.
Nej men om du någonsin ändrar dig så finns jag här haha![]()
![]()
Få ordning på vår kommun. Jag är ganska trött på den atm.
postar en bild också så jag har bidragit med något
Inte svårt att lista ut vem det var med den klockanFikapaus med en forumkändis - alltid trevligt att lära känna nya människor
![]()
Åter från ett par dagar av fortsatt röj av farsans hus i Uppsala, samt fotografering inför försäljning. Trots rejält blåsigt envisades fotografen med att även ta lite häftiga drönarbilder:
![]()
Gäller det även drönare ...?
![]()
![]()
![]()
![]()
Blir inte mycket mera definitivt än såhär ...
![]()
Ebbe var i alla fall glad när jag kom hem och satt en stund med mig på trappen.
![]()