• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Åter från ett par dagar av fortsatt röj av farsans hus i Uppsala, samt fotografering inför försäljning. Trots rejält blåsigt envisades fotografen med att även ta lite häftiga drönarbilder:
Drönare 1 2018-06-04.jpg

Gäller det även drönare ...? :D
Drönare 2 2018-06-04.jpg

Drönare 3 2018-06-04.jpg

Drönare 4 2018-06-04.jpg

Drönare 5 2018-06-04.jpg

Blir inte mycket mera definitivt än såhär ... ;)
Villa 1 2018-06-04.jpg

Ebbe var i alla fall glad när jag kom hem och satt en stund med mig på trappen. :happyhappy:
Seiko 053 2018-06-04.jpg

Tänker på dig och hoppas allt går bra med försäljningen...

Åter från ett par dagar av fortsatt röj av farsans hus i Uppsala, samt fotografering inför försäljning. Trots rejält blåsigt envisades fotografen med att även ta lite häftiga drönarbilder:
Drönare 1 2018-06-04.jpg

Gäller det även drönare ...? :D
Drönare 2 2018-06-04.jpg

Drönare 3 2018-06-04.jpg

Drönare 4 2018-06-04.jpg

Drönare 5 2018-06-04.jpg

Blir inte mycket mera definitivt än såhär ... ;)
Villa 1 2018-06-04.jpg

Ebbe var i alla fall glad när jag kom hem och satt en stund med mig på trappen. :happyhappy:
Seiko 053 2018-06-04.jpg
Mycket minnen och känslor där givetvis. Också imponerad av din styrka att ha klarat av detta redan nu.

Haha vet i fan och det inte är kört med vår kommun ;) men jag och Oris gör så gott vi kan med att "hjälpa" kommunfolket att förstå hur de skall jobba med barn med problematik men konstigt så verkar folk som läst på högskolan vara minst öppna för att hitta nya vägar för att nå resultat :angel:
LIWIgdqxRk6FQDakjBs3xQ.jpg

Kul att det finns fler KS i halmstad... vi kanske får planera in ett sommar GTG på Sveriges framsida :happyhappy:
Tycker jag låter fint! Frågan är bara hur man får reda på vilka Ksare de finns i halmstad ?

Tillbaka
Topp