Se till så du inte tar torktumlaren istället. Svårt att skilja åt har jag hört, eller hur @The lordTvättar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se till så du inte tar torktumlaren istället. Svårt att skilja åt har jag hört, eller hur @The lordTvättar
![]()
Jag vet!Mycket tjusigt!![]()
Tänk veckodag!Vad är detta? Jag vet inte om jag kan greppa den här informanten riktigt.... ska ju vara virre inget annat ju![]()
Kommer att följas med intresse!Matchar alltid kaffemuggen med klockan.
TvättarTvättar
![]()
Stöttar dig där, sker bara i undantagsfall att jag dubbelpostar en bild.Det är egentligen emot mina principer att posta samma bild i flera trådar (något som flera borde leva upp till ...), men idag gör jag ett undantag ...
![]()
Det är precis sådana här kommentarer som fördröjer öppnandet ytterligare!Men för fan @Affe nu får du inte hålla oss på halster längre!![]()
Skyll på maj månads högtryck!Jaha 45 år gammal och detta ville doktor att jag skall köpa och använda för jag blött näsblod några gånger sedan års skiftet... Oris ser liten ut jämte
![]()
190-100 och den blinkar rött på listan... kul början![]()
Hmm kanske. Men whisky kan man dricka varje dagTänk veckodag!![]()
Bra beater!Dags att göra sig av med den gamla tvättmaskinen.![]()
Har aldrig ätit, är det som kapris?Vi har precis dukat fram inlagda ramslöksknoppar![]()
Samma tillvägagångssätt , syrlig ramslökssmak, perfekt som topping på en tartarHar aldrig ätit, är det som kapris?
Temadagar behövs för att få struktur i pensionärslivet.Hmm kanske. Men whisky kan man dricka varje dag![]()
Fan så tråkigt de där ärKonstaterar att jag haft inbrott i beatern, tur att de lämnade det enda av värde - mina skivorTrist när folk är inne på ens uppfart och rotar!
![]()
Fan så tråkigt de där ärhoppas det är reparerbart
Ser ut att kräva åtgärd.Jaha 45 år gammal och detta ville doktor att jag skall köpa och använda för jag blött näsblod några gånger sedan års skiftet... Oris ser liten ut jämte
![]()
190-100 och den blinkar rött på listan... kul början![]()
My badDet är precis sådana här kommentarer som fördröjer öppnandet ytterligare!![]()
Done that...My badmen då får du ta fram hårdhandskarna så vi får se vad det är för skoj!
![]()
Så jävla tröttsamt när vissa individer inte kan ge fan i andras sakerKonstaterar att jag haft inbrott i beatern, tur att de lämnade det enda av värde - mina skivorTrist när folk är inne på ens uppfart och rotar!
![]()
140USD + 4,5%.
Före:
![]()
![]()
Efter:
Behöver putsa plexit ser jag ...
![]()