• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ser sommarfräscht ut!
Klara härliga färger utan att bli smetigt, flyger för mig!
Tack, jag gillar det också!
Ser ut som ett grymt band. Men lite för ljust för min smak till den klockan.
Förstår hur du menar. Kanske måste köpa OEM polaris bandet. Eller så ska jag följa upp med Camille F om du kunde göra ett 21/18 band som i övrigt ser lika ut!
Men jag gillar det här också. Fast kanske lite ljus?

20180612_171335.jpg

Det är en "first omega in space"

Ny tillverkad?! Ser ut som att det är silverlogga på urtavlan. När jag googlade first Omega in space så ser det inte ut som den har silverloggan! Va har den för referensnr?!

Den jag hittade när jag googlade har
311.32.40.30.01.001.

Haha tror inte sjukvården går på det eller fan det kanske de gör... sjukvården är ju inte 100% längre!

Menar du blodtrycket? Ja ligger väldigt högt men skall prova på morgon om jag ligger samma värden då med
Nja! Sjukvården är nog bättre än någonsin men resurserna för sluten vård är nog ganska kass. När jag började hade vi en superauktoritär chef. Han sa atta man alltid(!!!) fick lägga in patienter, som man var osäker på. Det fick inte ifrågasättas, för då fick man problem!

Haha tror inte sjukvården går på det eller fan det kanske de gör... sjukvården är ju inte 100% längre!

Menar du blodtrycket? Ja ligger väldigt högt men skall prova på morgon om jag ligger samma värden då med
En del av oss är väldigt labila, men dit låter som något som kräver behandling, som i sig är ganska enkel. Jag tar tre tabletter om dagen, har inga symptom, och ligger på c:a 130/80.

En del av oss är väldigt labila, men dit låter som något som kräver behandling, som i sig är ganska enkel. Jag tar tre tabletter om dagen, har inga symptom, och ligger på c:a 130/80.
Hade 135 i vilopuls EFTER sprängning och stent!
Käkar två hjärtmediciner, plus en mot blodfetter (pga diabetes) Ligger stadigt på 120/60, puls runt 50, fyller 48 om tre veckor.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp