Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan nu blev jag ju grymt sugen på godis! De där flaskorna!Äntligen på vägen hemmed lite godis till mig och kidsen!
![]()
SnyyygtHar handlat ny klocka precis
Gråmulet här just nu och bättre bilder kommer.
Riktigt bra!!Har handlat ny klocka precis
Bättre tom, ordentligt servad...Kommer ihåg när du fick den. Fortfarande utomordentligt jävla bra!
tjeeena vad smaskigt det där ser ut att vara!Äntligen på vägen hemmed lite godis till mig och kidsen!
![]()
Hoppas på snar förbättring där... Men yrsel, låter inte så jättebra. Håller tummarna för att sjukgymnasten kan göra nåt bra.Tack för att ni tänker på en!
Har inte så ont nu, men har en ytterst irriterande yrsel. Begränsar mig jättemycket!
Tur att den här smällen inte var så hård...
Ska ju till sjukgymnasten nu kl 15.00.
Kanske kan gå ut ur detta bättre än vad jag var vid olyckan!![]()
Inte ens svårt med den länken. SmpPingis. Gissa klockan?
![]()
Sådär ja! Vill se snarast!Har handlat ny klocka precis
Har handlat ny klocka precis
Det skulle jag tro, inte något vidare påläst och har inte haft den nå länge men ser ut som så om du googlar.Snygg! Drömdinkan. Är det vanligt att HEV ligger så djupt inne på Sea-Dwellers?
Finns det nåt vettigare än klockor??Sitter och funderar på om jag skall sälja Oris och köpa en Rolex sub för att sen nöja mig med Rolex och bli en OWG? Sluta spana runt och lägga pengar på något vettigare än klockor?
![]()
För vem behöver flera klockor?![]()