Snabb vila i fåtöljen efter jobbet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Moppeman kanske är mera passande nu! Har faktiskt saknat min moped sedan jag kvaddade den när jag var i 17-årsåldern. Otroligt smidigt färdsätt.Menar du att man slutar vara moppepojke?Passerat 50 och kör med ställ genom stan året runt. Sparar VECKOR per år och tid är ju pengar så indirekt finansierar moppen nya klockköp!
Sitter och funderar på om jag skall sälja Oris och köpa en Rolex sub för att sen nöja mig med Rolex och bli en OWG? Sluta spana runt och lägga pengar på något vettigare än klockor?
![]()
För vem behöver flera klockor?![]()
Finns väl inga sunkhak i SolnaSunkhak i Solna... I solen
![]()
Det är bara till att göra det för att sedan komma på att det inte funkar med OWG, eller så funkar det och du får enormt mycket fritid och kan läsa till raketforskare eller partikelfysiker![]()
Öjjjjjjjj! Fult och hålla oss på halster så där broder! Visa oss vad du har köpt!
Det tog tid att justera länkenFår försöka lista ut om det är Oyster eller Jubilee med hjälp av avtrycken i kudden...
Här är denVilken tease... nå?!![]()
Haha. Är det inte torsdag alla dagar i veckan? Skål på dig vännenLyckades ju förvirra @Allan Ballan med en screw driver i måndags, men det var måndag det och nu är det torsdag ...
![]()
![]()
14:53Pingis. Gissa klockan?
![]()
Kan behövas vi har haft den på Malmö-GTG.Tvättar Panerai länken
![]()
Exakt därför jag köpte denKan behövas vi har haft den på Malmö-GTG.![]()
Tummen ner för det!Eliminerar klockbrännan.
![]()
#2LAX18!Finns väl inga sunkhak i SolnaSkål för Gnaget.
Fattar inte, vad är väl en våning i hamnen mot det där?Vi längtar hem![]()
Skönt! och höra!Sjukgymnasten hade en övning som var så simpel, men gav resultat!
Ligga ner på rygg med värme i nacken, sedan vrida huvud/nacke 10 gånger åt samma håll innan vila och byte till andra hållet!
Fortfarande yr men mycket bättre!
Bild annars sitter du ensam.Ölar med damerna från jobbet.
![]()
En 2018 fotbolls klocka framtagen och producerad av J.S Watches från Island (300 st)
![]()
Puls?Kör väl en dansbandstorsdag så här helt jävla spontant.![]()
![]()