donpasta
Silver
Finns det nåt vettigare än klockor??
Haha jag har ingen flickvän och inga barn så jag vet inte... vad jag skall lägga mina pengar på? att fråga er här inne är ju ingen ide
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns det nåt vettigare än klockor??
Haha det vet duTack så mycket, är väldigt nöjd. Kan man få avplastningshjälp?![]()
Ja, den var sådär. Får bli bättre nästa gångSkippa lokala biranDen är riktigt usel.
Väntar på justering av länk på nya klockan.![]()
Väntar på justering av länk på nya klockan.![]()
Har provat.Sitter och funderar på om jag skall sälja Oris och köpa en Rolex sub för att sen nöja mig med Rolex och bli en OWG? Sluta spana runt och lägga pengar på något vettigare än klockor?
![]()
För vem behöver flera klockor?![]()
Sjukgymnasten hade en övning som var så simpel, men gav resultat!Hoppas på snar förbättring där... Men yrsel, låter inte så jättebra. Håller tummarna för att sjukgymnasten kan göra nåt bra.
Ah, Honda Zoomer... Väcker många minnen från min tid som "moppepojke"!Känner mig lite ”army”!
![]()
Kuddens spår ger en oysterlänk!Det tog tid att justera länkenFår försöka lista ut om det är Oyster eller Jubilee med hjälp av avtrycken i kudden...
Menar du att man slutar vara moppepojke?Ah, Honda Zoomer... Väcker många minnen från min tid som "moppepojke"!
Vilken tease... nå?!Väntar på justering av länk på nya klockan.![]()
Har provat.
Blev owg med sub. Funkade inte![]()
Försök du...Idag kör jag med Oris Aquis Date 43,5mm 2017 och en g-shock för när jag gör något som jag inte vill använda min Oris till... så skulle bara uppgradera min Oris till en Rolex och sen inte köpa mer klockor![]()
Tror den skulle göra sig kanon på ett mörkgrönt/olivgrönt natoProvar gummi på 1680. Funkar väl?
![]()