Tur du har klockan dåUtsikten från hotellrummet i London är INTE brilliant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tur du har klockan dåUtsikten från hotellrummet i London är INTE brilliant
Ja verkligen, den livar alltid uppTur du har klockan då
Måste kännas befriande att slippa PCLHahahaha, jag har 2 nya klockor så jag har bytt till ny sub nu!!! Whohooooo!!!
Ok!Tar in den norrländska solnedgången som egentligen inte är en solnedgång.
Rent meterologiskt kanske det är en solnedgång men det är ljust som på dagen så jag vet inte vad man kallar det dåOk!
Här har vi iaf natt i 4 timmar, men det blir ju inte ens nästanmörkt!
Jag kör på appen "Flashscore.se", om man vill få notiser för mål så kryssar man för stjärnan bredvid vald match.Tippat Iran som vinnare med 1-0 ser bra ut
Vet ni nån bra app för att bevaka VM matcherna? Typ med notiser
Rätt Ok. Rent av hyfsat...Detta rå...!
Gosar..
Varför? För att 2 är bättre än en
Tack, yesGrattis! Så det var du som högg den!
Tack, yes
Haha annars hade du blivit tvungen att göra det?Det tackar jag för, haha!!
Haha annars hade du blivit tvungen att göra det?
Bara datum som fattas!Allvarligt Hur bra är inte detta..?
Vafan, ny klocka? Stort grattis i så fall!Tar en kallish...
Stämmer bra. Tack så mycket, Speedybroder!Vafan, ny klocka? Stort grattis i så fall!
Din tok! Det hade varit som graffiti i Ovala Rummet!Bara datum som fattas!
Amen hallå....varför ?Gosar..
Varför? För att 2 är bättre än en
Hoppas du mår bra ikväll! Vet ju sen gammalt att morgondagen inte bekommer dig...Full som en alika och stolt bärare av:
Sweet!Har nyss fyllt insulinpumpen med insulin, mitt i detta gjorde jag en upptäckt!
Det följde med ett resårband till pumpen, med en stoppad tygficka att ha pumpen iMen när man öppnat kardborrbandet, inser man att den är perfekt till något helt annat!
Ibland är det riktigt bra att vara diabetiker!
Ha!
Allt kan hända i ovala rummet som det ser ut just nu.Din tok! Det hade varit som graffiti i Ovala Rummet!