Känner att semestern är nära nu.... Regnet har anlänt
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra blev det också! Man ska aldrig underskatta vad ett bra målat fönster kan göraGött och vara klar med fönstren (målat), nu ska jag bara ordningställa röran som blivit!
Fönstren blev kanonfina. Majestätiskt vackra Mycket pill med de där förstår jag för att återställa.Gött och vara klar med fönstren (målat), nu ska jag bara ordningställa röran som blivit!
Bra blev det också! Man ska aldrig underskatta ett vad ett bra målat fönster kan göra
Fönstren blev kanonfina. Majestätiskt vackra Mycket pill med de där förstår jag för att återställa.
Kör du verkstad hemma?Tar bort överflödig färg på på glasen!
Kör du verkstad hemma?
Ja hehe precis, när jag ska välja klocka för dagen så har händera automatiskt dragits till Tudorasken på sistoneMycke Tudor nu! Ja asså klockor inte skånska Tudor
Riktigt finaJag o min klocka skådar frugans olika verk.
Inte bara lantbruk på gården utan även tillverkning av betongfigurer. Fler grenar att stå på i företagandet är bra.
hälsa frun att de var riktigt finaJag o min klocka skådar frugans olika verk.
Inte bara lantbruk på gården utan även tillverkning av betongfigurer. Fler grenar att stå på i företagandet är bra.
De ska jag göra tack ska du hahälsa frun att de var riktigt fina