Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt! pensionärer som tvunget skall trängas när alla andra måste handla.På väg mot att trängas med andra idioter som också behöver handla inför midsommarhelgen ...
Persol ger ett extra gilla!Another sunny day in paradise
Den är så fruktansvärt bra den Daytonan! Sa han som bestämt sig för att inte gilla den...God morgon!
Tack! Jag fick faktiskt med det när jag köpte Speedyn här på KS, så vet inte var det är ifrån. Står bara att det är ”echt perlrochen” och handgjort i det. Är iaf riktigt välgjort och ett av mina skönaste armband!Damm nice Rocka!
Läste ”båtar i Camargue” först och tänkte ”men det där är väl kor?”.Båttur i Camargue
+1 på den som det brukar heta. Är också riktigt sugen på ett par Persol!Persol ger ett extra gilla!
Bra med en draktämjare!Skulle börja köra Snabeldraken men fick hjälp
Vad är det för länk du har på? Kan inte minnas att jag sett Black Bay med sådana endlinksHavregrynsgröt varje dag de är receptet för en bra start på dagen.
Den är grymt badass! VAd är ref på den?Trodde aldrig att en klocka skulle få mig känna så här, men jag erkänner.
Känner mig faktiskt macho.