Jag hulkade istället för att kolla på hulk.Låter inte så kul. När jag var där låg en hulk där i två veckor utan att säljas...kanske har något kul även i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hulkade istället för att kolla på hulk.Låter inte så kul. När jag var där låg en hulk där i två veckor utan att säljas...kanske har något kul även i år
Ser ut som att veden kommer att torka bra därinne, korsdrag.....Jag skämtade du får säkert upp snygga väggar också på ditt projekt.//
Blir nog en lååång dagVäntar på att få gå hem![]()
![]()
Ja den känns kanon, var inne på en 42mm innan jag testade men 44 känns helt rätt nuDen satt riktigt bra på dig! Hur känns det hittils? Nöjd?
Njaa har jobbat natt och slutar om 15 min, men den blir iof lång ändå med tanke på att jag måste genomlida ett barnkalasBlir nog en lååång dag![]()
Åh fan, trodde du började längta bort redan efter en kvart, det gör man ju iblandNjaa har jobbat natt och slutar om 15 min, men den blir iof lång ändå med tanke på att jag måste genomlida ett barnkalas![]()
Haha ja det händer rätt oftaÅh fan, trodde du började längta bort redan efter en kvart, det gör man ju ibland.
Då får du ha en skön hemgång och dag![]()
och damerna får alltid sista ordet, det slår aldrig felJodu...har försökt att övertala Los Tantos att det skall vara glest mellan panelen så att veden ska få luftigt för att torka snabbt, men hon är inte riktigt in ne på min linje dessvärre!
Ja ! Det är ju viktigare att det ser snyggt ut,funktionen räknas ju inte, eller hur var detJodu...har försökt att övertala Los Tantos att det skall vara glest mellan panelen så att veden ska få luftigt för att torka snabbt, men hon är inte riktigt in ne på min linje dessvärre!
Jodu...har försökt att övertala Los Tantos att det skall vara glest mellan panelen så att veden ska få luftigt för att torka snabbt, men hon är inte riktigt in ne på min linje dessvärre!
Du chillar med andra ord.Inspekterar delar av chilliodlingen.
Ebbe och Zooki undrar som vanligt vad fan jag håller på med ...![]()