Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Troligt. Trodde först att den var hackad av Paul Smith. Sen tänkte jag att varför skulle han vilja hacka min jobbdator...Den fick härdsmälta när grillförbudet blev delvis lyft?
GratulerarJag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Grattis på bröllopsdagen!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Blir kvar över natten, minst!Det är så varierande. Ibland tar samma problem 4 dygn, ibland 1. Lycka till nu!
Stort grattis till er nåda!Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Hoppas att det går bra och att allt löser sig så fort som möjligt!Blir kvar över natten, minst!
Tråkigt att höra, krya på dig!Ok!
Tack för hållna tummar!
Blir medicinkakuten iaf
Ska packa lilla sjukryggan!
Och ställa fram en bil åt frugan!
Det där är väl inte 36 rosor???Jag och min kära fru firar 36-årig bröllopsdag idag, så det gäller att inte ha glömt rosorna när hon kommer hem från jobbet idag ...
Blir kvar över natten, minst!
Vafalls!? Trodde du var uteslutande Sjöö Sandström-ambassadör.Höstkänslan är påtaglig, mycket skönt
Man måste ju vidga sina vyerVafalls!? Trodde du var uteslutande Sjöö Sandström-ambassadör.
Krya på dig, vi tänker på digAkutväskan klar!
Bytt till billigare klocka, två extraklockor och nessesär, undisar och mediciner.
Nu kan transporten komma!
Ryggan är fö gjord av farsans gamla skinnjacka, så han är med!
Hoppas att det går bra och att allt löser sig så fort som möjligt!
Fotoförbud råder där jag är nu!Tråkigt att höra, krya på dig!