Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket underbart väderHela dagen har de regnat underbart!
Den är så sjukt läcker!Måste väl lägga upp en klockbild också om jag ska surra i tråden
Avis!
Check, hoppas att du mår bättre//Lite snålt med grönsakerna.
Styrke kram från bonden
Verkar som du har blivit bönhörd.Regnet har kommit,hoppas nu att det har blivit en ordentlig rotblöta så din vall får lite fart och återskapar.//Hela dagen har de regnat underbart!
Ja vädergudarna lyssnade till slut. Ja hoppas det blir lite fart påt. Bra väder iaf regnar lite lagom och hela tidenVerkar som du har blivit bönhörd.Regnet har kommit,hoppas nu att det har blivit en ordentlig rotblöta så din vall får lite fart och återskapar.//
Och en god kall öl till det
Godkväll ! (törs jag skriva det) En enkel god kvällssoppa tillsammans med frun.//
Ja det här Är bättre än de där 30+ C vi hadeVilket underbart väder
Grattis!På väg hemåt med dagens nyförvärv
Ähhh bara å köpa ett kilo kräftor
Alltid lika muntert att se räknaren ticka uppåt...Tankar bilfan
klart bättre, kunde visst bli skyfall här på Östgötaslätten under kvällen, blir spännande om det går här överJa det här Är bättre än de där 30+ C vi hade
Ja, det blev det.En kall hof att släcka törsten med//Och en god kall öl till det
Hjärtat på rätt ställe!Han frågade mig om jag var intresserad att köpa den för 5500kr+frakt jag sa till han att de brukar gå för 7000-8000kr minst vad jag sett innan på nätet så jag hade inte hjärta att luras och killen har en Enzo och en stål med guld inslag och en stål med stål inslag och sen en ny av Citizen aquland promaster så tyckte han skulle behålla dem och sälja de andra klockor istället...
Grillar du en stubbe?Grillningförbudet delvis lyft!
Har preppat med brandsläckare och vattnat området runt omkring utifall att..
PlywoodGrillar du en stubbe?
Har fiskat och ätit svenska kräftor i många herrans år, på eget kräftfiskeområde!Ähhh bara å köpa ett kilo kräftor
Den fiiina färgenGrattis!
Bra val, blått e flott. Min är från 70-talet.
KS-anda!Hjärtat på rätt ställe!
Gratulerar
Grattis på bröllopsdagen!
Stort grattis till er nåda!
Det där är väl inte 36 rosor???
Grattis till er båda!
Grattis till er båda
...och middagen på bordet, levande ljus och chokladdoppade jordgubbar till dessert...glöm inte det...stort hurra till er båda, 36 är länge
Firar man sin bröllopsdag får man dessutom ta en Whisky. Det är sen gammalt ...