• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Holken

Panerai
847602D5-120D-4B27-8864-607BB75C244B.jpeg
Gymmar lite
 

JDH

Cartier
Han frågade mig om jag var intresserad att köpa den för 5500kr+frakt jag sa till han att de brukar gå för 7000-8000kr minst vad jag sett innan på nätet så jag hade inte hjärta att luras och killen har en Enzo och en stål med guld inslag och en stål med stål inslag och sen en ny av Citizen aquland promaster så tyckte han skulle behålla dem och sälja de andra klockor istället...
Hjärtat på rätt ställe!
 

Husse

Patek
Ähhh bara å köpa ett kilo kräftor
Har fiskat och ätit svenska kräftor i många herrans år, på eget kräftfiskeområde!
I fjol öppnades vattnet (Ljungan) igen efter 10 års restaurering. Sedan planterade nån klant in några signalkräftor, nu är man tillbaka på noll igen!
Man blir liiite irriterad!
Men jag ska köpa några stycken bara jag kommer hem från sjukan! :)
 

laketwig

Patek
2-Faktor

Grattis på bröllopsdagen!

Stort grattis till er nåda! :)

Det där är väl inte 36 rosor???

Grattis till er båda!

Grattis till er båda :)

...och middagen på bordet, levande ljus och chokladdoppade jordgubbar till dessert...glöm inte det...stort hurra till er båda, 36 är länge:D

Tackar från både mig och hustrun! :heart:

Firar man sin bröllopsdag får man dessutom ta en Whisky. Det är sen gammalt ... ;)
Rolex E 2018-08-14 (Whisky).jpg
 
Topp