• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Seikotuesday
5C993606-4362-421F-A5B4-9697C82BB1A1.jpeg
 
Hade inte hjärta att låta en klock intresserad kille göra ett misstag och sälja en klocka till mig till skambud när han hade ont om pengar så jag sa till han att hans klocka är värd mer och att jag rådde honom att sälja andra klockor som inte intresserade mig. En citizen "Enzo" var det som jag inte hade hjärta att "sno" från honom.
7hY1cTTrSmapqLmnFP+LTw.jpg
Snyggt!
Vad ville han ha för den?
 
29B9538D-A6BF-41ED-9B70-51C08B91FACC.jpeg
Hamilton har tjänstgjort hela dagen på bygget och nu i lagårn.
9DB61708-EC34-409D-9AD5-AFAF8AB0C97E.jpeg
Extrem trötthet slog till. Ca 1 timme kvar innan man kan ta kväller. Har varit en lång dag. Mjölkning nu. Bygget har gått med raska de fart. 2 sektioner klara. Nästa steg är gavlarna sen siloduken med klämlistmontering. Resningen av detta schabrak blir spännande
 
Snyggt!
Vad ville han ha för den?

Han frågade mig om jag var intresserad att köpa den för 5500kr+frakt jag sa till han att de brukar gå för 7000-8000kr minst vad jag sett innan på nätet så jag hade inte hjärta att luras och killen har en Enzo och en stål med guld inslag och en stål med stål inslag och sen en ny av Citizen aquland promaster så tyckte han skulle behålla dem och sälja de andra klockor istället...
 
Telemetri på, smaklös mat framdukat. Det känner man tyvärr igen. Vad var det för besvär du fick nu?
Maten ser mycket sämre ut än vad den är!
Tryck/smärta vid andning och jättesvullna ben.
Ska ultraljuda och ta hjärtsviktsprov i morgon. Har redan blivit informerad om pacemaker, vet inte vad jag ska tycka... :(
 
Maten ser mycket sämre ut än vad den är!
Tryck/smärta vid andning och jättesvullna ben.
Ska ultraljuda och ta hjärtsviktsprov i morgon. Har redan blivit informerad om pacemaker, vet inte vad jag ska tycka... :(
Usch fy fan! Pacemaker är ju ingen nackdel(om det inte blev som med min att trådarna samlade blod och skickade proppar till lungorna:( )
Svikten får vi hoppas du slipper, ett jävla kämpande emellanåt. Orkar fan inte gå 100m när det sviktar som värst.
Vi håller tummarna och hoppas på att det är tillfällig vätskeansamling.
 
Tillbaka
Topp