Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya bud!
Har svarat väldigt bra på medicinerna de gett mig i dag!
Hemgång, nya mediciner men det är tydligen så att hjärtat är ännu sämre än jag trodde!
Har varit iväg på apoteket och hämtat ut nya kemikalier, måste ju se till att medicinbolagen överlever...
Nu blir det mat och sedan taxi hem!
Skönt att bli bortskämd på sjukhuset men min rygg klarar inte en natt till i dessa hemska sängar!
Bytte klocka innan apoteket!
Väntar på mat!
Milda makterEttusenetthundraen mil på allvar
Grattis till 4K! Fortsätt med dina trevliga inlägg, som bidrager till KS trevliga atmosfär.Inte nog med att det är torsdag, firar härmed 4.000 inlägg på KS under lite mera än fem år, varav närmare 2.500 i den här sammanslagna tråden ...
Mkt bra, kör hårtInte nog med att det är torsdag, firar härmed 4.000 inlägg på KS under lite mera än fem år, varav närmare 2.500 i den här sammanslagna tråden ...
Grattis min vän!Inte nog med att det är torsdag, firar härmed 4.000 inlägg på KS under lite mera än fem år, varav närmare 2.500 i den här sammanslagna tråden ...
Ny?Njuter i kvällssol med en märklig kombo
Kämpa på och ta hand om dig!Nya bud!
Har svarat väldigt bra på medicinerna de gett mig i dag!
Hemgång, nya mediciner men det är tydligen så att hjärtat är ännu sämre än jag trodde!
Har varit iväg på apoteket och hämtat ut nya kemikalier, måste ju se till att medicinbolagen överlever...
Nu blir det mat och sedan taxi hem!
Skönt att bli bortskämd på sjukhuset men min rygg klarar inte en natt till i dessa hemska sängar!
Bytte klocka innan apoteket!
Väntar på mat!
Frossare där!Fy fan, nu snackar vi sen kvällsmat!
Mmm...kvällsmat!
Gungar.