• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:
Tack för allt stöd!
KS är ett fantastiskt forum fö oss klockdårar!
Verkar bli kvar här ett tag, är inte så frisk som jag trodde :(
Ska snart byta klocka, piggar väl upp lite grann iaf!
image.jpg

Ska få flytta från behandlingsrummet till en riktig sal.
På patienttavlan har dom bytt min text från HEM till Vidare provtagning.
Blä!
Låter inget vidare!! Hoppas att de får någon rätsida och att du snart mår bättre!!

Ångermanälven kallas även Styrån på medeltiden för Borgen Styrborgsholm låg vid älvens nedre utlopp. Hela övre Norrland styrdes från denna borg//

Hoppas att du tillfrisknar fort! Kemikalier kan ibland hjälpa en på traven. Krya på dig.

Kämpa på och ta hand om dig!

Skönt o höra att de fått ordning på dig! :)

Hoppas på ett bra tillfrisknade nu. Håller tummarna att det går vägen.

Låter inget vidare!! Hoppas att de får någon rätsida och att du snart mår bättre!!

Har nu varit hemma några timmar, ordnat med nya medicinerna och försökt samla intrycken från veckan. Det första jag kan konstatera är att jag är oerhört tacksam för allt stöd ni gett!
Sedan är jag glad att jag bor i ett land där man faktiskt får hjälp när det krisar!
Säger inte att allt är bra, men att det kunde vara mycket sämre!
Har haft turen att träffa läkare som är konstruktivt envisa, det har tagits prover och undersökts noga, de har inte glömt bort min diabetes. Detta har gjort att dom testat mediciner på mig, med ett annat tänk!
Mitt hjärta är lite risigt men funkar bra med lite hjälp!
Ni ska veta att jag bär alla positiva tankar och krya-hälsningar med mig!
Tack! :heart:
I morgon satsar vi på tio sidor i Fredagstråden! :)
image.jpg
Har redan förberett pappas Certina!
God natt mina vänner!

Godare fredagsmorgon än på länge i dag! :)
Började dan med att försova mig. Ingen större fara, då frugan börjar en halvtimme senare nu innan barnen kommit!
19 grader och lite mulet. En underbar start på dagen, jag är ju hemma och har sovit i egen, skön säng! :p
8464F6B7-7A75-4467-A592-93812DD15BCC.jpeg
39263B2E-F7A7-478E-B669-E5C59A22BB3F.jpeg

Godare fredagsmorgon än på länge i dag! :)
Började dan med att försova mig. Ingen större fara, då frugan börjar en halvtimme senare nu innan barnen kommit!
19 grader och lite mulet. En underbar start på dagen, jag är ju hemma och har sovit i egen, skön säng! :p
8464F6B7-7A75-4467-A592-93812DD15BCC.jpeg
39263B2E-F7A7-478E-B669-E5C59A22BB3F.jpeg
Godmorgon ,skönt att du är hemma igen//:pompus:

Tillbaka
Topp