Vet.... Förhinder idag samt regn på prognosen igår-kväll gjorde att jag lämnade cykeln hemma. Tji fick jag..Cykel..........
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet.... Förhinder idag samt regn på prognosen igår-kväll gjorde att jag lämnade cykeln hemma. Tji fick jag..Cykel..........
Härligt min ska på till fredagskvällenTema blå på väg till jobbet
Besöker lekparken
Jag agerar bärhjälp åt tjejen. Skall inreda nya lägenheten från scratch så en massa saker skall inhandlas..Grattis!
JULA är väl helt ok, men det andra stället...
Är det du som ska iväg, eller är ni två?
Satan va mysig Day-Daten är..Målar fönster!
Håller tummarna för dig!Jag agerar bärhjälp åt tjejen. Skall inreda nya lägenheten från scratch så en massa saker skall inhandlas..
Hon skall studera på annan ort så dessvärre så är jag enbart bärhjälp.. hon pekar jag bär.. jaja man samlar pluspoäng iafHåller tummarna för dig!
Glöm inte bort att bestämma lite du också!
Lätt att damerna får ta över...
Pluspoäng på en fredag, kan iofs bli bra!Hon skall studera på annan ort så dessvärre så är jag enbart bärhjälp.. hon pekar jag bär.. jaja man samlar pluspoäng iaf
Haha, jag är tillbaka. Dock hade förskolan tillfälligt uppehåll i verksamheten.Back to school on monday med dig!
Haha
Du kämpar på, men du tar väl snart lite ledigt.Eller hur//Målar fönster!
Vafalls,glömmer bort att man äger en Seiko!Väntar på en VVS-kille som "skulle försöka komma före lunch" och fixa en av mina toaletter som står och rinner ...
Länge sen sist med den här. Hade nästan glömt bort hur urtavlan skiftar i färg beroende på ljus ...