• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Ber om ursäkt för sent svar men jag var tvungen att ladda batterierna till blixten. :sorry:
Samma som tidigare. Den förra flaskan var så god att jag var tvungen att köpa en till ... ;)
Seiko 053 2018-08-18 (Whisky 2).jpg
Förstår inte, jag tror ju att innehållet självdunstar pga av dålig korkkvalitet. //;)

God morgon @Affe!
Härliga morgonbilder!
Obegripligt att en så vacker klocka är underskattad. Tavlorna på YM är magiska och gifter sig bra med den lite grova bezeln :)

Godmorgon, godmorgon!

Eller snarare god eftermiddag, jag håller med dig angående tavlorna, i princip alla deras tavlor är riktigt schyssta, varför den inte är mer vanlig än vad den är har jag inget bra svar på. Men det kan vara den grova bezeln som folk stör sig på kanske, det är långt ifrån Rolex känns det som, och det kanske inte gillas bland allmänheten.

Tillbaka
Topp