Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skrev med om den några inlägg efter det inlägget... du hittar mina inlägg via profil sidanFick du några mer bilder och info om denna?
Ja såg det. Vore kul med lite fler och bättre bilder då jag inte hittar någon DRSD tavla som ser likadan ut efter den bilden du lade ut. Insertet ser tyvärr inte rätt ut.Skrev med om den några inlägg efter det inlägget... du hittar mina inlägg via profil sidan
Jag kan nästan hålla medDet borde nästan vara olagligt att teasa på det där sättet! Paketöppning nu
Talla inte på planten!
Ja såg det. Vore kul med lite fler och bättre bilder då jag inte hittar någon DRSD tavla som ser likadan ut efter den bilden du lade ut. Insertet ser tyvärr inte rätt ut.
Jäkla cool klocka!Byter band på Magretten.
Panerai OEM-band är säkert dyrare än klockan, men det blir bra tycker jag!
Ja Magrette är riktigt coola. Liknande boett som Panerai 1950 också. Skitfrän!Jäkla cool klocka!
Så fränt att ha en ny, snygg klocka som ändå är billigare än banden som sitter på klockan!
Extragilla från norr!
VipBackseat driver i min bil dag
Jag är en novis när det gäller klockor men denna kompisen är mycket mer kunnig än mig och de papper han har på den och där han köpte den är inte chrono24 eller ebay om jag säger så Jag tog dessa 2 bilder på den på min arm.
Men Affe, skulle inte du åka på ledighet eller har jag missförstått det hela!//Gör något som jag både tycker är roligt och tråkigt samtidigt, nu när Los Tantos är borta.
Laga mat = Roligt.
Städa = Tråkigt.