• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

A04940E7-A2AB-4CFA-A090-517867079985.jpeg
Finlandsbåt och GT:cigar:

3F54D9BD-FF3B-4730-8FE3-6490B33D16FC.jpeg
9F2705BB-63F9-4D21-9B97-32DC8AFBDCD0.jpeg
God morgon snart klar i lagårn.
Känner mig lite grinig ont i ryggen, inget nytt kommer o går genom livet. Just nu har de hänt nåt, hoppas på att de ger sig snart.
Idag blir de en spännande dag en vän kommer hit som också är intresserad av klockor. En riktig fining finns i hans samling så ska bli kul att klämma på.

Inre skador är nästan alltid värst för våra fyrbenta vänner!
Hoppas intensivt att det inte är ”mer” än brotten!
Tror alla våra katter utom Freya har brutit revben!
Hjärnskakning brukar inte heller hå väl...
En vaken och pigg katt som blir påkörd i inte alltför hög fart, brukar hinna parera det värsta.
Alla här hoppas på det bästa:heart:
Håller mina tummar att allt går väl//

IMG_2890.JPG

Godmorgon ! Tidig morgongolf som synes. Solen går upp 0515 så det är fullt spelbart så här dax. Man skall utnyttja dagsljuset så mycket som möjligt nu,snart kommer den mörka årstiden//.
IMG_2895.JPG

Morgonens andra fika/frukost. Här efter 10 spelade hål. Fint med gröt på "tub" tillsammans med kaffe och macka// Ha en trevlig söndag:pompus:

Senast ändrad:
3F54D9BD-FF3B-4730-8FE3-6490B33D16FC.jpeg
9F2705BB-63F9-4D21-9B97-32DC8AFBDCD0.jpeg
God morgon snart klar i lagårn.
Känner mig lite grinig ont i ryggen, inget nytt kommer o går genom livet. Just nu har de hänt nåt, hoppas på att de ger sig snart.
Idag blir de en spännande dag en vän kommer hit som också är intresserad av klockor. En riktig fining finns i hans samling så ska bli kul att klämma på.
Godmorgon och hoppas att det onda i ryggen släpper// Ha en bra dag:pompus:

God morgon alla vänner!
Vackert men kallt i dag, bara 9 grader nu på morgonen.
Ska ut och riva ut en massa ur garaget i dag. Kommunen hämtar grovsopor i morgon.
Ja, jag lovar att vara försiktig! :)
image.jpg
image.jpg
Godmorgon// Ha en bra dag och slit inte ut dig, kommunen kommer säkert och hämtar grovsopor vid ett ytterligare tillfälle.:pompus:

Tillbaka
Topp