TomGanks
Silver
Ett glas blended i rent medicinskt syfte då jag har tandvärk. Som av en slump råkade jag ha en tandläkartid i morgon, så det löser sig ...
Krya!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett glas blended i rent medicinskt syfte då jag har tandvärk. Som av en slump råkade jag ha en tandläkartid i morgon, så det löser sig ...
De är riktigt bra, det var rätt bra drag ikvällKul!
Dom är riktigt duktiga, Robban och killarna!
Grattis om du ska se dom!
Ok!Skönt att vara hemma igen!
Som förväntat så var The MEG en riktig kalkonrulle!
Avrundar kvällen med slutet av VIKINGS!
Underbart att höra, Lisette hälsar 'mjau, mjau, mjaaaaau' !Puh, fick besked från veterinären nyss att katten har opererats och käken är nu fixerad igen. Allt har gått bra och dom har inte kunnat se några invärtes skador. Känns grymt skönt att katten kommer få komma hem igen!
Jajjemen!TDK C90
Metall var skitet !Jajjemen!
Maxell gjorde sig inte besvär i den unge Stroboman’s liv!
Genom pappas bästa kompis som jobbade i Hi-FI butik i Västerås kom jag inte bara över ”vanliga” kassettband, utan även de oerhört exklusiva TDK MA-XG 90!
Nån som minns?Fanns bara som 90 minuter, tejpen var extra tjock och chassit var i aluminium!
Ingen aning om dom lät bättre, men fräns var dom!
Kult!Jajjemen!
Maxell gjorde sig inte besvär i den unge Stroboman’s liv!
Genom pappas bästa kompis som jobbade i Hi-FI butik i Västerås kom jag inte bara över ”vanliga” kassettband, utan även de oerhört exklusiva TDK MA-XG 90!
Nån som minns?
Bild lånad från internet!Fanns bara som 90 minuter, tejpen var extra tjock och chassit var i aluminium!
Ingen aning om dom lät bättre, men fräna var dom!
Måste kolla om jag hittar igen nåt av dom!
Godmorgon AFFE//Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Är rätt svag för mulliga damer !
Hm...gillade när man såg när solen gick upp!
Ha en bra dag klocklovers!
Godmorgon, hoppas din rygg har blivit bättre //God morgon!
Mörkt ute, de märks att vi går mot mörkare tider.
Hejsan tyvärr inte än men får ge de en vecka smärtan går rätt igenom ländrygg och mage. Bar en massa tunga säckar i torsdagsGodmorgon, hoppas din rygg har blivit bättre //
(Idag så går solen upp 0516 enligt tabell )
Aj,då låter inget vidare.Men som sagt var hoppas det blir bättre och undvik tunga lyft.Kanske svårt med tanke på dina dagsverk//Hejsan tyvärr inte än men får ge de en vecka smärtan går rätt igenom ländrygg och mage. Bar en massa tunga säckar i torsdags
Hoppas allt är bra med dej
Godmorgon. Du får med andra ord användning för en sticketröja nu på morgonen,med tanke på temraturen ute. Ha en bra dag//God morgon KS!
Ha!
I dag frös jag inne, bara 5 grader ute nu på morgon, enligt YR gick solen upp 5.22 här...
Få se om jag tuffar till mig tills i morgon
Ska fortsätta med en massa tuffa göromål i dag, så expyn får fortsätta på armen!
Sånt händer, dock inte så vanligt och framförallt. Gör det inte till en vana!Första dagen efter semester och så glömmer man klockan.
Nån har visst varit ledig lite för länge...Första dagen efter semester och så glömmer man klockan.
Linoljefärg från Gysinge ser jag, det ser ut som Engelsk röd!//