Gåshud kallt eller bara hänförd?I sitt rätta habitat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gåshud kallt eller bara hänförd?I sitt rätta habitat!
Vet inte varför men har alltid förknippad Fjälräven kånken med kommunister , kanske därför att på tidiga 80-talet sprang vartenda vänster partist med ett märke Atom kraft, nej tack och kånken säck.
Skillnaden mellan katt-yoga och människor-yoga, är att vi sällan utövar det i sömnen...Yoga ska ju va bra så då kör vi på det
Kul, välkommen! Tjusig klockaLägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Jag är maka och mor till två snubbar som lägger mycket tid på detta forum. Min egen favorit är min Datejust 69173 från 1985.
Jag är just nu OWG (one Watch girl) med denna. Vi får se vad framtiden ger.
Tack!Kul, välkommen! Tjusig klocka
Välkommen!Lägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Jag är maka och mor till två snubbar som lägger mycket tid på detta forum. Min egen favorit är min Datejust 69173 från 1985.
Och att katterna inte är lika stela som oss människorSkillnaden mellan katt-yoga och människor-yoga, är att vi sällan utövar det i sömnen...
Gratulerar till det första inlägget!Lägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Den, och alla andra i lådan, har haft svårt att konkurrera med Doxan men nu när sommaren är över så tror jag den åker på oftare.Kul att du har kvar den där. Den är enkel och bra.
Det är man helt klart värd efter söndagsjobb!Dags för en kall på Scandic Elmia
Ja, faktiskt! Det är ganska roligt när man väl kommer in i det! Som med allt egentligenDet där är ganska trevlig fysik. Tar ett tag o lära sig alla formler och veta hur man ska använda dem tillsammans. Men bortsett från det så är det riktigt allmänbildande och bra tänk att ha i vardagslivet även om man inte fortsätter i fysikens spår
Mycket!
Ska höra med vår konung. Vi hann aldig diskutera pris heller. Men skulle kunna tänka mig att ha Drottningholms slott som sommarhusIngår möblerna?
Den där visar ju svensk sommartid!Still G.M.T
I brist på INOX-GTG?Övar krypskytte.
Ser väldigt härligt utGuppar
Edit: Lägger in en bättre bild på klockan också... Ursäkta saltet.
Trodde ni tränade i grupp!Yoga ska ju va bra så då kör vi på det