• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

I sitt rätta habitat!
G0160378_1535203202715_high.JPG
Gåshud ;) kallt eller bara hänförd?

B0282C82-8A4A-4E9E-9918-7BFD840A2A1B.jpeg

Vet inte varför men har alltid förknippad Fjälräven kånken med kommunister :woot:;), kanske därför att på tidiga 80-talet sprang vartenda vänster partist med ett märke Atom kraft, nej tack och kånken säck.

Hahsa säkert! Är dock född på mitten av 80-talet och definitivt inte kommunist, mina föräldrar sa att Ingvar Carlsson skulle komma och ta mig om jag inte var snäll när jag var liten:nailbiting:

Lägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Jag är maka och mor till två snubbar som lägger mycket tid på detta forum. Min egen favorit är min Datejust 69173 från 1985.
Jag är just nu OWG (one Watch girl) med denna. Vi får se vad framtiden ger.
DSC_4179.jpg
DSC_4178.jpg
Välkommen!
Stiligt med TT, välhållen och fin klocka!
Det ska nog lösa sig med OWG läget, KS är fenomenalt på att hjälpa till med det. Min klockbudhet gick från 350kr till 45.000kr på en eftermiddag, och det är jag lycklig över... :D

Lägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Jag är maka och mor till två snubbar som lägger mycket tid på detta forum. Min egen favorit är min Datejust 69173 från 1985.
Jag är just nu OWG (one Watch girl) med denna. Vi får se vad framtiden ger.
DSC_4179.jpg
DSC_4178.jpg
Gratulerar till det första inlägget!
Fin klocka också, kul med lite mer kvinnor på forumet:)
Ha en fortsatt trevlig kväll

Det där är ganska trevlig fysik. Tar ett tag o lära sig alla formler och veta hur man ska använda dem tillsammans. Men bortsett från det så är det riktigt allmänbildande och bra tänk att ha i vardagslivet även om man inte fortsätter i fysikens spår :D
Ja, faktiskt! Det är ganska roligt när man väl kommer in i det! Som med allt egentligen ;)

Tillbaka
Topp