Trevligt att de kunde göra en sevärd spinoff på Morse.Sitter och kollar på kommissarie Lewis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt att de kunde göra en sevärd spinoff på Morse.Sitter och kollar på kommissarie Lewis!
Synd att han inte fick ärva Morse’s coola JaggaTrevligt att de kunde göra en sevärd spinoff på Morse.
Gick nog till allmäna arvsfonden...Synd att han inte fick ärva Morse’s coola Jagga
Trevlig stad enligt frugan!Knatat runt i Pittsburgh. Staden där Heinz ketchup tillverkas och som också sponsrar Steelers. Extra kul att jag fick rabatt på inträdet till museum för att jag sa att jag gjort lumpen i Sverige. Fort Pitt, ja det heter så där Engelsmän, Fransmän och indianer krigade.
Tredje gången just här och klarar inte hotellet på en söndag. Kommunala transportmedel är ett trevligt sätt att möta människor. Har skrattat gott med alla möjliga idag.Trevlig stad enligt frugan!
Har själv inte varit där, än
Ha det bra, där på andra sidan pölen!
Silver är fint men jag tycker om att bryta av med guld eftersom det matchar medaljer, vigselring och manschettknappar. Dessutom blir en Bonnie Prince Charlie-dräkt med mitt mönster och svarta strumpor lite väl monokromt utan guldkedjan till.
Godmorgon AFFE// Du får ha en bra dag.Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Blått mot blått är flott!
Edit. T.o.m mulet här vid fönsterverkstan!
Ha en bra dag Klocklovers!