Sånt där är jag för ovig förTrodde ni tränade i grupp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sånt där är jag för ovig förTrodde ni tränade i grupp!
Wow! Stort grattisOoops.. då blev man med 15400or! Kanske dags att ställa in korrekt tid och datum.
Välkommen hit!Lägger upp mitt första inlägg på KS, som en presentation.
Jag är maka och mor till två snubbar som lägger mycket tid på detta forum. Min egen favorit är min Datejust 69173 från 1985.
Jag är just nu OWG (one Watch girl) med denna. Vi får se vad framtiden ger.
Träääning ger färdighet!Sånt där är jag för ovig för
Har oxå hört det ryktet men trodde det var en vandringssägenTräääning ger färdighet!
har jag hört av en kompis.
Jag röstar för att ha @Urkvinnan som gränsvakt när det blir krig
Övar krypskytte.
Gratulerar även jag!
Som klockentusiast friade du väl ändå genom att ge henne denna klocka hoppas jag?
Det var det, trots att det blåste rejält över Rivöfjorden Nimbus T9.Ser väldigt härligt ut
Vad är der för båt om man får fråga?
Den får vi ta en sväng med tycker jagDet var det, trots att det blåste rejält över Rivöfjorden Nimbus T9.
Men du har ju uppenbarligen en gruppledare, våga/vinn.Har oxå hört det ryktet men trodde det var en vandringssägen
Du kunde ju hört av dej idag när du va till tygaffären så hade jag kunnat låna hem dom där så hade de sluppit windern.Mark retas lite med sina trippelkompisar som får sitta i windern och tjura ...
Haha! Blir lite kallt även i Medelhavet om man snorklar i närmre en timme!Gåshud kallt eller bara hänförd?
På tal om MissaVisande?Förutom olika tidszoner verkar minuterna skilja sig åt, dags för service? @Admm
På tal om MissaVisande? [/QUOTE][QUOTE="MissVisare, post: 2470641, member: 1632Förutom olika tidszoner verkar minuterna skilja sig åt, dags för service? @Admm
Den där körde man för jämnan sommaren -77Lyssnar på en riktigt bra skiva som dock inte blir mitt tips på tisdag. Det blir något helt annat ...
Hmm, i minsta laget, på min äraSka höra med vår konung. Vi hann aldig diskutera pris heller. Men skulle kunna tänka mig att ha Drottningholms slott som sommarhus
Fegis! Du borde valt att ha henne vid din högra sida.Jag röstar för att ha @Urkvinnan som gränsvakt när det blir krig
Fair point.. får man ändra sig @Urkvinnan ?Fegis! Du borde valt att ha henne vid din högra sida.
Tror hon är en förlåtande kvinna men lika tuff som sin INOX!Fair point.. får man ändra sig @Urkvinnan ?
Inte OWG men O.VI.GSånt där är jag för ovig för