Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååå cooltKnatat runt i Pittsburgh. Staden där Heinz ketchup tillverkas och som också sponsrar Steelers. Extra kul att jag fick rabatt på inträdet till museum för att jag sa att jag gjort lumpen i Sverige. Fort Pitt, ja det heter så där Engelsmän, Fransmän och indianer krigade.
Haha! Trött?Tog fel på datumet.. var om en månad jag skulle vara där. På väg hem fortfarande kallt ute!
Nja, datumet var rätt, tiden likaså, det var ju bara en ynka liten månad fel...Tog fel på datumet.. var om en månad jag skulle vara där. På väg hem fortfarande kallt ute!
Så länge ingen kollega såg mig så är värdigheten i behåll ja allt stämde ju typ..Nja, datumet var rätt, tiden likaså, det var ju bara en ynka liten månad fel...
Det är sånt som händer när man haft ledigt i två månader typ, blir något seg i skallen.. man ska vara duktig men failar ändåHaha! Trött?
God morgon!
Godmorgon, vi gör skilda saker nu på morgonen! Ha en bra dag//Morn Morn uppe innan tuppen
Sensommar turer är inte att förakta såg väldigt härlig ut! Var tvungen att bild googla båten.Det var det, trots att det blåste rejält över Rivöfjorden Nimbus T9.