jodå, tiden går så fort.Är det fredag snart?
innan vi knappt hunnit reagera så är vi där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jodå, tiden går så fort.Är det fredag snart?
Alltid haft svårt för 4/5-siffriga Datejusts, antagligen för många är sönderpolerade eller riktigt risiga men den där var ju helt fantastisk!Tankar!
Pessimist!
Jo så är det ju!jodå, tiden går så fort.
innan vi knappt hunnit reagera så är vi där
tycker att det bara är måndagar och fredagar, resten är nåt grått som swishar förbiPessimist!
Jo så är det ju!
Bättre upp!Pessimist!
Jo så är det ju!
Man kanske skulle ta några fler semsterdagar... Men det hjälper ju bara för stunden.Bättre upp!
Jag tar fredag på onsdag den här veckan, så jag får långhelg!
Sedan blir det nya tag på måndag på nytt jobb!
Snygg mugg! Får man fråga vart den kommer ifrån?Morgonkaffe
Från ett café vid Comosjön Italien... heheSnygg mugg! Får man fråga vart den kommer ifrån?
Cleaning-timePlay-doh time
Fan, fortfarande jävligt finMorgonkaffe
ja så går det när man hinkar gröna hissen en hel sommar, det blir AA för flamingonEfter en lång och varm sommar, med mycket barnskrik på dagarna och partyn på kvällarna, har lugnet äntligen lagt sig över grannens pool. Till och med flamingon har tappat luften ...
#enmansomheterove
Tänkte på klockan...som jag har ägt
Alltid haft svårt för 4/5-siffriga Datejusts, antagligen för många är sönderpolerade eller riktigt risiga men den där var ju helt fantastisk!