Så jag ska få den? Vad kul!Vilken tur för du lär få se mer av den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jag ska få den? Vad kul!Vilken tur för du lär få se mer av den
Stort grattis vännen! Hoppas allting gick bra.
Grattis!
Gratulerar
Grattis!
Bebismysl en tisdagsmorgon är inte dumt!
Hoppas hälsan är med er!
Underbart!!
Det där är en keeper! Grattis!
Mcgyver!Hoppas jag inte missade någon nu.
Tack skall ni ha! Det har varit en lång resa men nu är den över och alla mår bra.
Fun fact: tjejen gick på toa direkt när vi kom in och låste dörren av bara farten trots att hon hade megavärkar var 3-4:e minut. Fick använda spännet på Explorern som skruvmejsel för att låsa upp dörren lite snabbt. Fan, då blir den svår att flippa
GrattisNjuter av nyförvärvet (inte klockan).
Om du vill vara Ove på riktigt så kastar du snus i poolen...Efter en lång och varm sommar, med mycket barnskrik på dagarna och partyn på kvällarna, har lugnet äntligen lagt sig över grannens pool. Till och med flamingon har tappat luften ...
#enmansomheterove
Den här veckan har jag varit VÄLDIGT avundssjuk på dina luncher. Avundssjuk är man ju alltid på dina lådor!
Du ser, en Explorer är bra till allt!Hoppas jag inte missade någon nu.
Tack skall ni ha! Det har varit en lång resa men nu är den över och alla mår bra.
Fun fact: tjejen gick på toa direkt när vi kom in och låste dörren av bara farten trots att hon hade megavärkar var 3-4:e minut. Fick använda spännet på Explorern som skruvmejsel för att låsa upp dörren lite snabbt. Fan, då blir den svår att flippa
Figurerna på de två första bilderna tror jag är från datorspelet World of Warcraft. Mer vet jag inteNu behöver jag hjälp!
Vi är ju duktiga på att nörda här inne, inte bara på klockor. Detta är väl antagligen ett riktigt nörderi men jag kan nada om detta!
Ursäkta usla bilder, men:
Vad är detta?
Hur används dom?
Är det värt något?
LäSkiga leksaks typer, bättre förr supermario mfl va mer fredligaNu behöver jag hjälp!
Vi är ju duktiga på att nörda här inne, inte bara på klockor. Detta är väl antagligen ett riktigt nörderi men jag kan nada om detta!
Vad är detta?
Hur används dom?
Är det värt något?
Hehe, har bara sett filmen någon gång, det fick räcka för migFigurerna på de två första bilderna tror jag är från datorspelet World of Warcraft. Mer vet jag inte
Nu behöver jag hjälp!
Vad är detta?
Hur används dom?
Är det värt något?