Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är riktigt trevligt. Vi dörjar från båten, har nappat riktigt bra idag!Fiska makrill är alltid kul! Metar ni eller dörjar ni?
Hemgjord hälsodryck från råsaftcentrifugen, idag på kiwi, äpple och ingefära.
Vart bandbyte trotts allt.. lite tråkigare vart det men kändes ändå rätt... lr? Jävla ambivalens![]()
![]()
Du skulle bara veta!Du är hälsan själv MR!...
Ja, det är riktigt trevligt. Vi dörjar från båten, har nappat riktigt bra idag!
Haha också min spontana tanke! ger det tills imorgonRiktigt Nice, fast byt till de gröna igen![]()
Så ruggigt bra den där!AW på Balkongen
![]()
![]()
Nej, så länge kommer vi inte att vara kvar. Fiskar mest för att makrill är gott men vi använder resterna för att ta lite krabbor också, det är aldrig fel.Kul! Fiskar ni till hummerfisket?
Verkligen!Sämre kan man ha det!
![]()
Blev ju grymt bra jue!Fipplar lite med att prova en SS länk på min Rootbeer.
![]()
![]()
![]()
Riktigt fin Seamaster det där, vilken årsmodell och ref är det där? Den ger faktiskt ha begär![]()
Godkväll ! Hemkommen och kvällens enkla måltid ses här, klockan...
![]()
får nu vila på sin kudde. Med andra ord klockfritt i kväll !![]()
Då jag hade lediga fredagar dom fyra sista åren jag jobbade såg jag fram emot torsdagen varje vecka och att starta min helg med en wirre. Ser ingen anledning att ändra på den rutinen bara för att jag nu är pensionär ...
![]()