• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Påväg hem från Breitling eventet, riktig trevligt var det!:breitling:
696BD487-1EFC-4A48-A37F-CD2F3C0028F1.png

En oförglömlig upplevelse var när jag lyssnade på honom tillsammans med Ebba Grön och Dag Vag på musse forum i Uppsala. Svettigt värre...
Lät inte fel. Inte så svettigt idag tyvärr. Antagligen sämsta konserten jag sett med Thåström, men ändå mycket bra då det... ja är Thåström. Men saknade många låtar som han brukar köra.

Nu hemma och återhämta sig.

20180831_010334.jpg

Tackar! Hehe...du kan få låna den om du servar den åt mig kompis, den är i ett grymt behov v en service ;):D! Variation är kul, och det är ju så lätt att ta bort länken om det inte flyger så¨bra.
Hehe precis servat storgammelForden på gårn, hydraulpumpen har fått sig en genomgång, vet ej vad de har gått på så finns nog inga slantar över:)

Godmorgon! det finns ju reflexfärg på spray. Du får spray på lite på dina kor så kommer dom att " gnistra" i höstmörkret. Ha en bra dag och hoppas att din onda nacke/rygg har blivit bättre:pompus:
Ja eller reflexband i stället för de vanliga halsbanden.
Ja känns någe bättre idag, dock så har de varit en sån där natt då man vaknar hela tiden. Ha en kanonfin dag du också

Tillbaka
Topp