Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hook me up brorsan!Mesh till Speedy trendar phett nu.![]()
manligtMetall-Rockabilly & finvodka i garaget i kombination med DJ.....![]()
Tur att du har ett bra tidhållningsverktygHahaha, inte nykter och äta med pinnar, skitbra! Jag tar tiden eller nått
![]()
Kunskapen om bättre viner 1940-45 var väl inte utbredd i Sverige. Amarone var inte ens påtänkt då. Jag barbfaktisktnträffat Under-Gunder, men det talades inte om vin eller klockor.Tänker på att Gunder Hägg troligtvis höll sig borta från trevliga viner.
![]()
härligt. Vi kör det hemma. Hilda 4 år tror stenhårt på det. Vi har ju det på film när TomtePelle kommer in från dörren. Tror det är nån app eller nått i kameran. Frugan sköter det. Jag tror lite på det. Ser ju det på film ju hahaha![]()
Nissen har flyttat in. Nu kör vi en månads bus.
Kanonbild nu igen!!Julstämningen är redan påtaglig![]()
Den där är mycket vacker och mysig.
Igår 22:00 avbröts hela helgen av kaskadspyor från lillegrabben...
nu ligger man på golvet i ett sopsäck-inplastat rum (nej de inte PulpFiction) och hoppas på en lugn natt.
![]()
#hatavinterkräksjukan
Ibland är inte livet helt enkelt.....
Adventspyssel vid graven![]()
Stort tack mate!hoppas lillgrabben blir frisk snabbt!
Ja faktiskt! Den sitter väldigt skönt på handleden. Den rycker inte lika mycket hår som man kan troFornøyd med "stretch-lenken"?
Haha! Vi hade en sån app förra året men körde inte fullt ut med resterande. Ska bli kul att se hur barnen reagerat imonhärligt. Vi kör det hemma. Hilda 4 år tror stenhårt på det. Vi har ju det på film när TomtePelle kommer in från dörren. Tror det är nån app eller nått i kameran. Frugan sköter det. Jag tror lite på det. Ser ju det på film ju hahaha
Helt sant, vi ställs alla inför prövningar här i livetIbland är inte livet helt enkelt.....
Stort tackKanonbild nu igen!!
Adventspyssel vid graven![]()
tusen tack, det värmerTänder ett ljus för din flicka och skänker en tanke till er