Bjarven82
Basic
SkålInte mycket att fundera på, skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SkålInte mycket att fundera på, skål!
Grattis till en klassiker! Ser väldigt bra utDags för biomys med nyförvärvet.
![]()
Tackar! Tredje gången jag äger en 005, så borde väl vara ett tecken att den ska stanna för livet?Grattis till en klassiker! Ser väldigt bra ut![]()
3e gången gillt brukar det väl heta? Keeper!Tackar! Tredje gången jag äger en 005, så borde väl vara ett tecken att den ska stanna för livet?![]()
Motormässan i Malmö
![]()
Trevligt!Var där med idag polaren har ställt ut 2st bilarmen GT3 med ducktail var sjukt snygg!!
Grattis den ser trevlig utKollar Skellefteå - Brynäs och känner lugnet i soffan. Ha en trevlig kväll alla Klocksnackare!
![]()
Bonus på den underbara tavlan;
![]()
Tack! Den är stört cool. Även om vintage egentligen inte riktigt är min grej.Grattis den ser trevlig ut
Modell nr på den?
Du vet vart jag finns när du har tröttnatTack! Den är stört cool. Även om vintage egentligen inte riktigt är min grej.
9943-5020
![]()
![]()
Japp! Jag hör av mig...Du vet vart jag finns när du har tröttnat![]()
Grattis den ser trevlig ut
Modell nr på den?
Tack! Den är stört cool. Även om vintage egentligen inte riktigt är min grej.
9943-5020
![]()
![]()
Ska du och Speedyn se First Man?Dags för biomys med nyförvärvet.
![]()
Jo, tyvärr kort länk. Hoppas att kunna hitta några extra. Passar min ~16-16,5 handled med en länkbit avtagen.Referensen på den är QGB071
Apläcker! Var det den med kort kort länk?
Mesh till Speedy trendar phett nu.Tackar! Tredje gången jag äger en 005, så borde väl vara ett tecken att den ska stanna för livet?![]()
Håller tummarna. Jag var också väldigt sugen på denJo, tyvärr kort länk. Hoppas att kunna hitta några extra. Passar min ~16-16,5 handled med en länkbit avtagen.
Grattis! Jag är fortfarande på den första och ja, ser inget skäl att sälja den med annat än att jag går vintage.Tackar! Tredje gången jag äger en 005, så borde väl vara ett tecken att den ska stanna för livet?![]()
Tycker det borde finnas någon passande bit alternativt passande länk liggande hos någon som skräpar. Jag vet faktiskt inte årtal, köpte den av en kille på en GTG förra helgen, som köpte den här via K&S, sent 70 skulle jag gissa?Håller tummarna. Jag var också väldigt sugen på denJag har en -78 som vill ha en kompis, eller så byter jag bara ut den. Är det en 80a du har?