Fantastiskt roligt, kunde bara inte tänka mig ett liv utan en Explorer 2 i någon form. Tappade helt mening...Hoppla! Här går det undan i svängarna
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt roligt, kunde bara inte tänka mig ett liv utan en Explorer 2 i någon form. Tappade helt mening...Hoppla! Här går det undan i svängarna
Grattis!
Och huuur kommer det sig?Ni som trodde det skulle bli Aquatimern idag trodde fel ...
TGIT på er!
![]()
Jävla odjur!! Vårt skrälle håller också på sådär!! Ett par ggr i veckan på sista tiden! Är det för att de är inne mer på vintern som man råkar ut oftare för saneringsarbete? De kanske leker kaviartub ute i vanliga fall?!
Ligger på zero gravity beachclubVarför i hela Hisingen kan jag inte lokalisera var du ligger ... krokarna av Burj Al Arab? Nää?
Haha säkert skall de varaAha! Det perfekta jobbet för barnsätet!
Äh, här går det som på räls, Inga sjörövare.Precis min tanke men ville inte strö salt i såret på @The lord![]()
Städfynd likt detta kryddar tillvaron![]()
Förundras över urmakeriet. Sorterade gamla lådor i en flytt i morse och hittade ett gammalt fickur, troligtvis kommet från min farfar (som var en prylsamlare) nån gång.
Drog upp det och det bara tickade igång. Får se hur gångreserven är men sen imorse håller det takten med sin yngre kollega iallafall. Klockan ska vara från 1933-36 nån gång av döma av serienumret. Inte värt många korvören, verkar finnas mängder av modellen kvar i livet men ändå ruskigt kul då den är i fint skick och jag inte äger nån Zenith i samlingen sen tidigare.
![]()