Känns som det är värt att infiltrera lite...Ha ha, det kommer inte att hända! Och skulle det hända att den får rött band lovar jag att äta upp min stråhatt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns som det är värt att infiltrera lite...Ha ha, det kommer inte att hända! Och skulle det hända att den får rött band lovar jag att äta upp min stråhatt!![]()
Tänkte att någon var värd en ny klocka, hälsa o gratulera.Nytt jobb men inte för mig. Jag är bara medfirare
Klockorna är inte så värst nya..![]()
Tänk bara på hur det brukar sluta för Von Pluring !Känns som det är värt att infiltrera lite...![]()
Jag är bara uppviglare, andra får göra grovjobbet.Tänk bara hur det brukar sluta för Von Pluring !
Satan vad sugen jag blev på jordgubbar :/Dags för kvällsmat och slaget om Siljan på TV12.
![]()
![]()
![]()
Vi firar nytt jobb
Bra inledning på helgen
Satan vad sugen jag blev på jordgubbar :/
Grattis till nya jobbet då @Triumf, och skål tamejfan som Jacob Dahlinskulle ha sagt !!!!![]()
Ballt med Mesh! ser man inte så oftaTycker nog alla klockor gör sig bäst i skymning!
![]()
Jag skickar grattishälsningen vidare! Det är inte jag som fått nytt jobb (tyvärr).
Btw, tog en screenshot tidigare i veckan med dig i tanken! Det kan vara next level på dina bollar!.....
![]()
Jag tycker iaf att det ser helt fantastiskt ut. Vilken kombo!
Bra klocka och bra band - men inte tillsammans..Provar ut påskband...
![]()
Förstår det, men ändåDom är OK, men dom smakar inte i närheten av våra svenska gubbar!
Grattis! Know the feeling![]()
Vi firar nytt jobb
Bra inledning på helgen
DD på tidsenligt tropic kan bli sommarens stekarklocka.
![]()
Ballt med Mesh! ser man inte så ofta