• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dags att inta sängläge, pensionärs VARNING jag vet, men jag är ju snart där så det är väl OK då :oldman::D!

IMG_8268.JPG

Senast ändrad:
Firar det 2000-e inlägget här!
Pappas fin-Certina på
(Tack @laketwig för påminnelsen!)
Annars hade jag glömt det!
Tack alla goa klocktokar gör alla roliga, intressanta och givande stunder på nätet!!
Några av er har jag träffat, andra har jag PM at och terroriserat via telefon!
Fler möten ska det bli!
Närmast ska jag och frun på en föreläsning: Ängeln på Malmskillnadsgatan. Är på besök på orten. Intressant och förmodligen lite obehagligt!
Nu siktar jag på 3000 inlägg och en klocka utan AR!
Vi möts vänner:heart:
IMG_2443.JPG
Grattis!

En av mina klockor finns där i bilden. En till anledning till varför vintage är så roligt, så mycket mysigare GTG:s :) (någon timme gammal bild så borde vara "vad gjorde (du och din klocka) för en stund sedan-tråden" )
BTW: det där är som max 20% av klockorna som var där.
IMG_7495.JPG

Bilagor

• IMG_7496.JPG
    IMG_7496.JPG
    165 KB · Visningar: 10
Firar det 2000-e inlägget här!
Pappas fin-Certina på
(Tack @laketwig för påminnelsen!)
Annars hade jag glömt det!
Tack alla goa klocktokar gör alla roliga, intressanta och givande stunder på nätet!!
Några av er har jag träffat, andra har jag PM at och terroriserat via telefon!
Fler möten ska det bli!
Närmast ska jag och frun på en föreläsning: Ängeln på Malmskillnadsgatan. Är på besök på orten. Intressant och förmodligen lite obehagligt!
Nu siktar jag på 3000 inlägg och en klocka utan AR!
Vi möts vänner:heart:
IMG_2443.JPG

Grattis till 2000!! Vad tyckte du om föreläsningen? Vilket är hon fantastisk, Elise! :)

En av mina klockor finns där i bilden. En till anledning till varför vintage är så roligt, så mycket mysigare GTG:s :) (någon timme gammal bild så borde vara "vad gjorde (du och din klocka) för en stund sedan-tråden" )
BTW: det där är som max 20% av klockorna som var där.
IMG_7495.JPG
Härlig tillställning!

Grattis till 2000!! Vad tyckte du om föreläsningen? Vilket är hon fantastisk, Elise! :)
Detta svar går OT!
Ska tillägga att jag inte är religiös!
Hon är ett energiknippe på 81 år! Hennes livshistoria är fylld av elände! Hon var en "lydig" flicka när hon var liten. Från det hon var 5 år gammal har hennes liv varit trasigt och fyllt av utnyttjande män och kvinnor.
För 23år sedan blev hon frälst och fri från droger, sprit och gatan.
Hon och några till från hennes kyrka jobbar ideellt varje natt på Malmskillnadsgatan med omnejd. De har med sig extra kläder, mackor, kondomer och kramar!
Hon berättade med inlevelse, naturlighet och humor. Hon frågade hur många kondomer hon kunde få av publiken (!) tanterna höll på att välta av stolarna:)
Tydligen är det kris på gummin. Så jag frågar om inte vi på forumet kunde skramla ihop dylika ting!
De skyddar ju från både det ena och det andra!
PMa mig om detta så kan vi hjälpa till!
Damen framför mig satt med en sån här
IMG_2445.JPG
på armen.
Jag hade som bekant vintage Certina!
IMG_2443.JPG

Mvh

Tillbaka
Topp