Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Natti Natti @AffeDags att inta sängläge, pensionärs VARNING jag vet, men jag är ju snart där så det är väl OK!
![]()
Två guldkortVi spelar kort![]()
Blir nog snart... Sveriges bidrag i Eurovision spelas nu, blir väl att välta sig i sängen senHehe...Natti-Natti på dig också @P-vakten när det nu blir dags!
"Stairway to heaven"Halvvägs till månen!![]()
Grattis!Firar det 2000-e inlägget här!
Pappas fin-Certina på
(Tack @laketwig för påminnelsen!)
Annars hade jag glömt det!
Tack alla goa klocktokar gör alla roliga, intressanta och givande stunder på nätet!!
Några av er har jag träffat, andra har jag PM at och terroriserat via telefon!
Fler möten ska det bli!
Närmast ska jag och frun på en föreläsning: Ängeln på Malmskillnadsgatan. Är på besök på orten. Intressant och förmodligen lite obehagligt!
Nu siktar jag på 3000 inlägg och en klocka utan AR!
Vi möts vänner![]()
![]()
Vet av erfarenhet att de inte ingår i konkursboet men den kan ju vara förskingrad.Självklart hoppas också det, tror förhoppningsvis att inlämnade klockor inte ingår i konkursboet
Härligt med en stålterrorist i äkta rödmetall (jag vet, för frugan har en)!Avslutar denna lördag digitalt![]()
![]()
fy fan finns inge vidrigare än fästingarTick tick tick tick...
![]()
Firar det 2000-e inlägget här!
Pappas fin-Certina på
(Tack @laketwig för påminnelsen!)
Annars hade jag glömt det!
Tack alla goa klocktokar gör alla roliga, intressanta och givande stunder på nätet!!
Några av er har jag träffat, andra har jag PM at och terroriserat via telefon!
Fler möten ska det bli!
Närmast ska jag och frun på en föreläsning: Ängeln på Malmskillnadsgatan. Är på besök på orten. Intressant och förmodligen lite obehagligt!
Nu siktar jag på 3000 inlägg och en klocka utan AR!
Vi möts vänner![]()
![]()
Fatamorgana, balsam för själen!Tar en öl i solen
![]()
Härlig tillställning!En av mina klockor finns där i bilden. En till anledning till varför vintage är så roligt, så mycket mysigare GTG:s(någon timme gammal bild så borde vara "vad gjorde (du och din klocka) för en stund sedan-tråden" )
BTW: det där är som max 20% av klockorna som var där.
![]()
Detta svar går OT!Grattis till 2000!! Vad tyckte du om föreläsningen? Vilket är hon fantastisk, Elise!![]()
Vart är du?? Har inte vågat dra upp rullgardinen än!!!Det bara fortsätter....
![]()
![]()