Tycker du lyckas bra, man störs knappt av bakgrunden.Försöker fokusera...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du lyckas bra, man störs knappt av bakgrunden.Försöker fokusera...
![]()
Nytt ställe ny öl![]()
![]()
Mu muuuu... nu i sluttampen påminner konsistensen mer om tapetklister, uäck... nej gott folk,
'drick aldrig och kör' som Yngwie Malmsteen sade i en intervju. Bilar + vodka = dåligt dåligt
![]()
Diet gör man i himlen!!!Fan vad det dricks idag. Är det för jag börjat med diethelvetet, och är fruktansvärt vinsugen![]()
Wine is fine but whisky is quicker !Fan vad det dricks idag. Är det för jag börjat med diethelvetet, och är fruktansvärt vinsugen![]()
Ahhh, googlefuskade :/Wine is fine but whisky is quicker !
Den sångraden måste ni bara känna igen alltså.
Kom igen.....någon ??
Va va vem fuskar ? Ni kommer få en snigel på ert öga damnnitAhhh, googlefuskade :/
Asså inte bara för att jag är alkis men det där ser fan inte gott ut!Min första reaktion av "smakupplevelsen" är att det är något så in i helsefyr starkt
Det finns ingen ren vätska kvar utan all spriten har sugits upp i godiset, blir en intressant resa det här...
![]()
Det var det inte heller hahah men ned i strupen skall det likförbannat eftersom man är alkisAsså inte bara för att jag är alkis men det där ser fan inte gott ut!
Det är klart, det är ju måndag!!Det var det inte heller hahah men ned i strupen skall det likförbannat eftersom man är alkis
Metall mot metallHar äntligen lagt rabarber på ett av dessa snuskigt matchande vad det nu än må vara...
![]()
Metall mot metall![]()
Ok, en liten jävel då.Wine is fine but whisky is quicker !
Den sångraden måste ni bara känna igen alltså.
Kom igen.....någon ??