• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Efter sju sorger och åtta bedrövelser är vi nu på plats vid utställningshallen i Sundsvall!
Vi bestämde oss för att köpa pan pizza i stan innan vi for till utställningen. Det gick bra, men när jag skulle backa från parkeringen så kom en taxibil från ingenstans.
Jag backade in hörnet på husbilen rakt i sidan på taxin!:banghead:
IMG_4107.JPG

Taxin höll ganska hög fart...
Hörnet på husbilen.
IMG_4113.JPG
IMG_4114.JPG
Nu är vi på plats och har byggt klart utställninsburen.
Blev superläckert till en princessa!:p:D:cool:
IMG_4112.JPG
Nu ska jag och klockan försöka hitta en soptunna till det som var på kattlådan:eek:
image.jpg
Godnatt alla fina KSare!
I kväll skickar vi styrkekramar till Barcelona och naturligtvis till vår sönderbrutne broder @Mr.Chang !
Har du varit i Göteborg på någon katt utställning? Frugan brukar ställa ut vara katter då.I så fall vi kanske sågs då?

Efter sju sorger och åtta bedrövelser är vi nu på plats vid utställningshallen i Sundsvall.
Vi bestämde oss för att köpa pan pizza i stan innan vi for till utställningen. Det gick bra, men när jag skulle backa från parkeringen så kom en taxibil från ingenstans.
Jag backade in hörnet på husbilen rakt i sidan på taxin!:banghead:
IMG_4107.JPG

Taxin höll ganska hög fart...
Hörnet på husbilen.
IMG_4113.JPG
IMG_4114.JPG
Nu är vi på plats och har byggt klart utställninsburen.
Blev superläckert till en princessa!:p:D:cool:
IMG_4112.JPG
Nu ska jag och klockan försöka hitta en soptunna till det som var på kattlådan:eek:
image.jpg
Godnatt alla fina KSare!
I kväll skickar vi styrkekramar till Barcelona och naturligtvis till vår sönderbrutne broder @Mr.Chang !
Trist när sånt händer men ser ut som stommen klarat sig.

Försöker spela mig rik!

IMG_2633.JPG
IMG_2634.JPG
IMG_2635.JPG

Vinner jag drömvinsten på LOTTO, så ska jag köpa en ny husbil åt dig @Stroboman ;)
:cool::D!

Hoppas att ni klarade er utan några skråmor kompis, gäller även kissarna, lycka till på utställningen imorgon!
Ingen inblandad gjorde illa sig!
Vågar onte tänka på vad som hade hänt om det suttit någon på passagerarplats i taxin...
Det är väl dags för dig @Affe att skaffa husbil:)

Har du varit i Göteborg på någon katt utställning? Frugan brukar ställa ut vara katter då.I så fall vi kanske sågs då?
Vi har kuskat runt mycket på utställning! Vi har inte hamnat i Göteborg, än!

Trist när sånt händer men ser ut som stommen klarat sig.
Glad att man kör helförsäkrat då det bara var svindyra plastbitar och lite belysning som skadats, en liten liten krökning av väggen längst ner kan skönjas, men det rör sig om några mm!
Tack, vänner!
Nu blir det frukost och full fart!
Får bli klumpen idag, blir för vass och farlig miljö för ett plexi!
image.jpg

Är ute och provar nya mountainbiken trots att det regnar groda, OJ... jösses vilken skillnad det är mot den gamla! Men i min iver att komma iväg, så glömde jag min nya GARMIN klocka :D!

IMG_2636.JPG
IMG_2637.JPG
IMG_2638.JPG
IMG_2639.JPG

Ha en bra LÖRDGAG klocklovers, en extra tanke & kram till dig @Mr.Chang hoppas maten blir bättre idag eftersom det är helg :p!

Senast ändrad:
Är ute och prova nya mountainbiken trots att det regnar groda, OJ... jösses vilken skillnad det är mot den gamla! Men i min iver att komma iväg, så glömde jag min nya GARMIN klocka :D!

IMG_2636.JPG
IMG_2637.JPG
IMG_2638.JPG
IMG_2639.JPG

Ha en bra LÖRDGAG klocklovers, en extra tanke & kram till dig @Mr.Chang hoppas maten blir bättre idag eftersom det är helg :p!
du får sluta raka dig nu och komma med vuxna pojkarna igen... saknar du inte skägget

Tillbaka
Topp