Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se dem som ett instrg i träsketDet kändes som att möta varulven på Claes Olsson, men så tänkte jag om. Det behövs klockor för 69 kr också.
![]()
Hmm, har du stekt pannkakor med den?Soppbuffé på lunchen.
![]()
![]()
You no like?![]()
Mudmastern har visat sig vara svårmatchad med mitt ordinarie klänningsutbud så idag kör jag oversize hoodie och imorgon vandrar den vidare, den där passarounden.
Nej, tyvärr. Jag äger inte häst, än. Efter att ha sett honom vinna SM på Åby ett par gånger så är han en personlig favorit. Hans R verkar också vara en skön typ.Måste bara fråga om du är involverad i hästen?
Han har inte lyckats riktigt senaste tiden, men lägger inget spel utan honomNej, tyvärr. Jag äger inte häst, än. Efter att ha sett honom vinna SM på Åby ett par gånger så är han en personlig favorit. Hans R verkar också vara en skön typ.
Jag tror att han har haft sin bäst tid. Han, precis som vi, blir ju inte yngre. Men vi håller tummarna.Han har inte lyckats riktigt senaste tiden, men lägger inget spel utan honom![]()
Ja vad ska man göraOch nu ligger Handelsbankens börshandel nere, så det blev lite soffa och film
![]()
![]()
Haha, nja idag blir det pannkaka och mjölkUnderbart! Njut å må gått. Klockan efter 15 så fram med pappa-jaffat nu!
"Race" Nice!Hämtat Fiat’n på verkstad efter 6 veckors väntan.. Lika spännande att köra i salt och minusgrader med slicks varje gång =D![]()
Lysande!!
Den är som en julgran. Mycket pynt och kul att se på, men efter ett tag tröttnar man och då känns det bara bra att skicka iväg den.You no like?