D
Deleted member 11690
Guest
Jobbkvällen börjar sakta lida mot sitt slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heja dig @Affe!Då @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
Edit: klappar t.o.m på båda katterna!
![]()
![]()
Hamnade mitt i skuren, jag behöver fan inte duscha ikvällFick just 25mm regn på en timma och det är inte slut än, så det får bli en innomhusbild ikväll ...
![]()
Varför drar du in mig i din skit? Jag bryr mig inte för 5 öre om din sallad, din tv, din katt osv... kommenterade tidigare i tråden "klocksnack 2.0" att sådana inlägg sänker kvalitén och bör rättas till. Speciellt då det redan finns livsstils trådar med klockor, mat och tv. Du bör därför följa reglerna såsom alla andra. Att du är en "rolig" filur och folk tycker att du bistår med en varm och "mysig" atmosfär är väl bara bra. Men det har inte med saken att göra. Du kan ju börja jämföra din inlägg med andras, dom flesta (>90%) postar 1 bild med en klocka relaterat till vad som görs i bakgrunden, dvs "vad gör du och din klocka just nu". Medans du, postar bild på dina fönster varje dag, mjölkpaket, bild på burkar, bild på frukt, många bilder på tvn bla bla bla bla.. har varken tid eller lust för detta, med andra ord bryr mig inte. Så sluta tagga mig i dina skitinlägg.Då @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, inte speciellt. Kolla på youtube så ser du hur man görSvårt att göra det själv?
Absolut inget illa/uppkäftigt menat, tvärtom, jag gillar dig. Men på senaste tiden har du nästan bara diskuterat saker som har med hur forumet styrs att göra, istället för att fokusera på det Klocksnack är till för - snacka klockor. Och det börjar bli lite irriterande när du nästan 70% av alla inlägg pratar OT och diverse orelevanta ting.Varför blandar du in mig i det här? Maken till barnsligt beteende får man leta länge efter. Jag har sagt vad jag tycker, majoriteten/admin tycker annorlunda så jag rättar mig efter det. Det var ungefär en evighet sedan i internet-tid, men du verkar ha svårt att släppa saker.
Trist beteende, men jag gissar att så länge man får några höhö och lite likes så är allt bra. Trevlig helg.
Walker på glaset passar ju bra!Jag och polaren firar guldet i svenska cupen![]()
scrolla vidare om du nu stör dig på det, majoriteten anser att Affes bilder höjer kvaliteten på ksVarför drar du in mig i din skit? Jag bryr mig inte för 5 öre om din sallad, din tv, din katt osv... kommenterade tidigare i tråden "klocksnack 2.0" att sådana inlägg sänker kvalitén och bör rättas till. Speciellt då det redan finns livsstils trådar med klockor, mat och tv. Du bör därför följa reglerna såsom alla andra. Att du är en "rolig" filur och folk tycker att du bistår med en varm och "mysig" atmosfär är väl bara bra. Men det har inte med saken att göra. Du kan ju börja jämföra din inlägg med andras, dom flesta (>90%) postar 1 bild med en klocka relaterat till vad som görs i bakgrunden, dvs "vad gör du och din klocka just nu". Medans du, postar bild på dina fönster varje dag, mjölkpaket, bild på burkar, bild på frukt, många bilder på tvn bla bla bla bla.. har varken tid eller lust för detta, med andra ord bryr mig inte. Så sluta tagga mig i dina skitinlägg.
Mycke stål å svart
Just det jag gör.scrolla vidare om du nu stör dig på det, majoriteten anser att Affes bilder höjer kvaliteten på ks
Varför drar du in mig i din skit? Jag bryr mig inte för 5 öre om din sallad, din tv, din katt osv... kommenterade tidigare i tråden "klocksnack 2.0" att sådana inlägg sänker kvalitén och bör rättas till. Speciellt då det redan finns livsstils trådar med klockor, mat och tv. Du bör därför följa reglerna såsom alla andra. Att du är en "rolig" filur och folk tycker att du bistår med en varm och "mysig" atmosfär är väl bara bra. Men det har inte med saken att göra. Du kan ju börja jämföra din inlägg med andras, dom flesta (>90%) postar 1 bild med en klocka relaterat till vad som görs i bakgrunden, dvs "vad gör du och din klocka just nu". Medans du, postar bild på dina fönster varje dag, mjölkpaket, bild på burkar, bild på frukt, många bilder på tvn bla bla bla bla.. har varken tid eller lust för detta, med andra ord bryr mig inte. Så sluta tagga mig i dina skitinlägg.
Absolut inget illa/uppkäftigt menat, tvärtom, jag gillar dig. Men på senaste tiden har du nästan bara diskuterat saker som har med hur forumet styrs att göra, istället för att fokusera på det Klocksnack är till för - snacka klockor. Och det börjar bli lite irriterande när du nästan 70% av alla inlägg pratar OT och diverse orelevanta ting.
Är det en ölkompass du har på klockan?![]()
Onykter
Var och kollade på bil till sambon, blev dock ingen bilaffär... men jag köpte säljarens klocka till mig
Sambon blev riktigt nöjdHahaha
![]()
![]()
Toppen!Då @Alf , @Clark Kent mfl, verkar må så dåligt då man lägger/postar bilder på följande, så ska jag bjuda på lite extra salt i såren...
Fixat till en sallad!
![]()
![]()
Tittar på TV!
![]()
![]()
Klappar en katt!
![]()
![]()
![]()
![]()
Har det inte kommit till din insikt att folk är minst lika trötta på dina inlägg av den här sortens volang som Affes ständigt postande av bilder?Nu får det faktiskt vara någon måtta på det hela. Jag gick tillbaka 300 inlägg vilket är ungefär vad jag har postat den senaste månaden och det enda jag diskuterar angående forumet är att jag tycker att det är rimligt att man postar bilder på just klockan då vi är på ett klockforum som du påpekar, även i Vad gör du nu-tråden. Det är 8 inlägg av 300 så ca 2,5%. Det är inte heller exceptionellt mycket OT i övrigt av de 300 inläggen.
Som jag skrev tidigare så köper jag också att majoriteten/admin tycker att det är ok och ordar inte mer om det. Men trots det så ska mitt namn dras in i det hela...jag tycker bara att det är trist, speciellt då det blir förvandlat till en för/mot @Affe -fråga vilket det inte är.
Det verkar behövas ett förtydligande att även jag anser att Affes postande tillför forumet massor och att han är en profil som det skulle vara konstigt att tänka sig om KS vara utan. Trots det kan jag samtidigt tycka att det räcker med två bilder om det ska tittas på dvd, inte fyra. Det måste väl ändå gå att hålla båda de åsikterna i huvudet samtidigt?
Du får gärna gå igenom resten av mina inlägg om du har lust, men jag är rätt säker i att en absolut majoritet handlar om klockor. Det är verkligen inte speciellt sjysst att du kastar ur dig falska påståenden.