Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Foten i kläm,jajjemennsan.....men det kunde vara värre.SUCK...en olycka kommer sällan ensam, inte nog för att jag försov mig, Haha, nu är jag utelåst då jag glömde nyckeln på jobbet när jag gick hem igår!
Vet inte ifall man skratta eller gråta!
![]()
![]()
Nu skulle du haft SMP:n och gjort som 007SUCK...en olycka kommer sällan ensam, inte nog för att jag försov mig, Haha, nu är jag utelåst då jag glömde nyckeln på jobbet när jag gick hem igår!
Vet inte ifall man skratta eller gråta!
![]()
![]()
Foten i kläm,jajjemennsan.....men det kunde vara värre.Det mesta löser sig ,kanske tar lite längre tid idag,så istället kan du sitta ner och njuta av den vackra morgonen en stund och
god bok.//
Nu skulle du haft SMP:n och gjort som 007
För du har väl också skärbrännare i din?, de har jag iaf i min![]()
Grymt bra, härligt att kunna ta sig in på det viset. Känns lite äventyrligt/actionaktigtDet kan alltid värre, det här är ju ingen ting när allt kommer omkring!
Hehe...jodå, jag har det i min också och mer där till, men idag kändes det bra med Feta Damen, kom dock på att det är Tisdag, så idag skulle det ha varit Speedmaster tisdag
!
Jaja...men till saken, det är LUNCH klockbrlder, jag kom in! Hade sådan tur att jag glömde låsa fönstret jag målade igår! Fram med stegen sen var det bara att ta sig upp och hoppa in i fönsterverkstan!
![]()
![]()
Jag gillade bilden men inte att de ska bli varmare. Nu får de räckaGomorron på er, verkar bli ännu varmare idag![]()
ja verkligen, de pratade om att det skulle bli ca 34 grader, det är inte bra för någonJag gillade bilden men inte att de ska bli varmare. Nu får de räcka
Kanon sockret har stabiliserat sig fint nu.Som andra redan konstaterat, det blir varmt, fruktansvärt varmt i dag...
Bortsett från det så har jag äntligen fått till det!
Blodsockret alltså, inget annat!![]()
![]()
Solen gäckar med tavlan!![]()
![]()
Edit: Ha vattenflaska tillgänglig i dag mina vänner!